Goed internet en telefonie abonnement

  • Beste,


    Ik ben op zoek naar een internet en telefonie abonnement voor bij ons thuis. Enkel wil ik even wat weten. Ikzelf game elke dag en download ook nog wel gauw eens wat en grote bestanden zijn dat voornamelijk. Denk hierbij aan HD films e.d.


    Voor het gamen heb ik een goede ping nodig en voor het downloaden een goede downloadsnelheid.


    Ik heb al wat gezocht op internet maar het lijkt net alsof de internet en telefonie abonnement een beetje verleden tijd zijn. Ik weet ook niet precies hoeveel MB/s ik nodig heb voor het downloaden, maar weet wel dat ik al gauw aan een 25 MB/s+ moet gaan denken.


    Kent iemand een goed abonnement voor een prijs van max €40,-?

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dat is inderdaad wel wat hoger dan het budget, ik denk ook niet dat dat hem wordt.


    De prijs zal wel wat hoger liggen aangezien het een alles-in-een pakket is. Dat hoeft in dit geval niet, we hebben enkel een internet en telefonie abonnement nodig.


    Toch bedankt voor je reactie!

  • 25 Mb/s bedoel je in dit geval neem ik aan? Voor 25 MB/s mag je een glasvezel lijn aanleggen (c)


    Ikzelf heb thuis een Alles-in-1 plus pakket van Ziggo. Deze is wel 52 euro per maand. Ik denk sowieso niet dat je boven de 20 Mb/s komt met een limiet van 40 euro per maand.


    Anders vergelijk je zelf even op de website van UPC, Ziggo en alle andere providers. Ik tik thuis met ziggo altijd wel boven de 50 Mb/s aan. Met steam en origin download ik gewoon met 6MB/s

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • jopitan,
    Ik hoef geen 25mb/s of meer te halen, maar zo'n abonnement.


    Ik heb gisteren nog wel wat interessants gevonden, alleen weet ik niet of dit goed is.


    De link:
    http://www.kpn.com/prive/pakketten/internet-en-bellen.htm


    Het zal dan de middelste worden.


    Dan heb ik nog een gevonden, maar dan van Telfort en daar heb ik minder ervaring mee. Het betreft dit abonnement:


    http://vergelijk.adslwinkel.nl…ocation=Compare&id=937119


    Is het verstandig om via een site als de laatste te bestellen of gewoon die van KPN en zijn ze wel goed?


    Edit:

  • Het nadeel van kopen op een derde partij is dat ze je altijd doorschakelen naar KPN en dat KPN weer zegt dat je dan bij de derde partij moet zijn als het om iets financieels gaat. Ikzelf heb het een aantal keer mee gemaakt en heb besloten om daardoor nooit meer via een derde partij een abonnement af te sluiten.


    Ik denk dat die van KPN in jouw geval inderdaad het best uit komt. Daarnaast kun je die 30 euro die je bespaart zien als een besparing op de monteur die voor 60 euro (dan over het verloop van het jaar voor 30 euro) langs komt. (Volgens mij is de monteur optioneel)

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

  • Klopt. Ik vond het wel een aantrekkelijke aanbieding. Nou goed, nu ik gelukkig toch zelf een heb gevonden en ik geen vragen heb kan dit topic wat mij betreft dicht.


    Hartelijk bedankt voor het antwoord op mijn vraag, jopitan!


    Topic kan dicht.:slotje:

  • ik raad je aan om telfort te nemen heb je 30 mb voor ongeveer 30 euro of zo met telefoon en je betaalt voor bellen alleen starttarief van 5 cent en je kan onbeperkt met die gene praten hoe lang je maar wil

    Mvg Christoffer



    Bezig met me 3 sites.
    Zit meer tijd in dan ik had gedacht.
    ;):cheer:(c)(c)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!