• Niet sneller, dan moet je een betere processor hebben.
    Die gma hotfix die ik stuurde kun je gebruiken als je het spel niet kan starten.

[offtopic]Ja, dit project blijft online[/offtopic]

• Daarvan kun je wel een redelijke i3 systeem van bouwen. Toch vaak wat je krijgt voor dat geld is toch onboard graphicscard of een CPU met GPU erin. Intel HD meuk.

Op tweakers.net kun je een PCtje samenstellen onder pricewatch of één van de prebuilts bekijken.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• http://optifog.blogspot.nl/201…inecraft-performance.html
    Buffy kan nog wel wat leren van deze link ;)

Overigens, waarom een nieuwe moederboord en nieuwe RAM modules? :)

Overigens, neem niet te snel dingen aan. Kijk eerst hoeveel watt zijn voeding kan leveren voordat je zegt dat deze te weinig levert. Meeste voedingen leveren dacht ik rond de 500 watt. Dat is naar mijn weten voldoende voor deze opstelling.

Verder, je zegt dat het lagt met een i3, maar heb je ook gekeken naar de videokaart en RAM geheugen?

• [offtopic]Ik wordt soms echt zo moe van delen/complete reacties van jou. Je moet het altijd beter weten..[/offtopic]

Klopt, maar het ging om een Celeron dus dan zul je nieuwe ram modules nodig hebben (DDR3). Tenminste, ik denk dat die nog DDR2 zijn of zelfs SDRAM. Maar van de GPU wist ik nog niet veel van, dat die toch nog veel uitmaakt. Vandaar dat de i3 zo hard laggt dat het gewoon niet te spelen is bijna (Intel onboard videokaart).

• Citaat van buffy

[offtopic]Ik wordt soms echt zo moe van delen/complete reacties van jou. Je moet het altijd beter weten..[/offtopic]

Klopt, maar het ging om een Celeron dus dan zul je nieuwe ram modules nodig hebben (DDR3). Tenminste, ik denk dat die nog DDR2 zijn of zelfs SDRAM. Maar van de GPU wist ik nog niet veel van, dat die toch nog veel uitmaakt. Vandaar dat de i3 zo hard laggt dat het gewoon niet te spelen is bijna (Intel onboard videokaart).

Ik snap de relatie tussen de Celeron en nieuwe RAM modules niet echt... Waarom zou je bij een Celeron nieuwe RAM modules nodig hebben?

• Lees eens even terug...

Hij heeft NU een Celeron, en hij kan daarmee Minecraft niet (goed) spelen. Wat logisch is. Vandaar dat ik hem een upgrade kit voorstelde aangezien hij zei dat hij nog 4xx euro vrij had. Dus met die upgrade kits kan hij zowiezo Minecraft spelen. En omdat hij nu zeer oude hardware heeft, moet er wel een nieuw moederbord en nieuwe ram modules komen. En de voeding die hij nu gebruikt, zal waarschijnlijk de nieuwe upgrade kit niet trekken. Vandaar dat Eeyk daar even op terug kwam.

• Citaat van buffy

Lees eens even terug...

Hij heeft NU een Celeron, en hij kan daarmee Minecraft niet (goed) spelen. Wat logisch is. Vandaar dat ik hem een upgrade kit voorstelde aangezien hij zei dat hij nog 4xx euro vrij had. Dus met die upgrade kits kan hij zowiezo Minecraft spelen. En omdat hij nu zeer oude hardware heeft, moet er wel een nieuw moederbord en nieuwe ram modules komen. En de voeding die hij nu gebruikt, zal waarschijnlijk de nieuwe upgrade kit niet trekken. Vandaar dat Eeyk daar even op terug kwam.

Omdat het oud maar gewoon nog goed werkt moet het vervangen worden? De RAM modules zou ik enkel vervangen als het nieuwe moederboord dat dan gekozen zou worden niet de versie RAM modules ondersteunt die hij nu heeft.

Verder zei ik zonet dat je niet te snel conclusies moet trekken. Je weet niet wat voor voeding erin zit. Eerst nakijken, daarna pas zeggen of er een nieuwe voeding in moet.

Geen onnodige spullen kopen als dit niet moet.

• Ok, nu wordt ik echt pissig.

Hij kan het spel toch niet spelen omdat zijn computer te traag is, en zijn video kaart het niet eens ondersteunt. Ga eens eerst alle reacties aflezen!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!