Hey,
ik zoek een FireFox plugin die het best tracing-cookies kan blokkeren. Ik heb er al een paar uitgeprobeerd, maar die werken niet 90%.
Welke gebruiken/raadden jullie aan?
Hey,
ik zoek een FireFox plugin die het best tracing-cookies kan blokkeren. Ik heb er al een paar uitgeprobeerd, maar die werken niet 90%.
Welke gebruiken/raadden jullie aan?
Waarom zou je dat willen? veel websites werken dan gewoon niet meer als je geen reclame wil hebben kun je het beste AD blok downloaden voor firefox.
Als je google gebruikt zit je al helemaal vol met tracking cookies.
en je kunt cookies voor derde uitschakelen met firefox of privé-browser gebruiken.
Eeyk wat bedoel je veel websites zullen niet meer werken? Het zijn maar tracing-cookies. Websites kunnen ook zonder.
En waarom ik dat zou willen? Ik hou van privacy. Recalme vind ik oke, maar die tracingcookies hoef ik niet.
ghostery gebruik ik al een tijd en die werkt erg goed!
Die had ik er ook op staan, maar volgens hitmanpro komen ze der tog langs.
H.rayn je hoef niks te downloaden je kunt met firefox zelf aanvinken om tracing cookies te blokkeren.
Citaat van scarfaceIk gebruik avg pro hiervoor die blokeert elke tracing cookie keurig bij mij zelfs van google !
eeyk sommige mensen willen hun gegevens niet delen dus bijvoorbeeld niet hun naam of adres in een reclame te zien, vind het ook wel logica hebben dat niet iedereen dat wil.
Ik heb Avg Internet security 2012 ook en ook de pro versie die heb ik speciaal uit engeland laten komen.
Waar is die optie te vinden?
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!