• Ik heb op mijn login pagina een login button maar deze zou als je erop klikt en er zijn geen problemen ( password, username bestaan niet ofzo)
    Zou deze moeten linken naar start.php



    Hoe doe ik dit?


    login.php

  • Mijn index.php
    daarin zit een ingame/outgame
    Die zorgt ervoor dat als je op button klikt dat hij van outgame naar ingame verspringt

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.06.12 16:55:20:
    Iemand heeft dit toch zo geregeld met de login.php
    alleen als je inlogt linkt hij dus niet door..
    Misschien dat anders iemand dit hier kan fixen?

  • Ik heb nu dit ( dank aan bramva )


    als je op login klikt geeft hij deze fout:
    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klant166/domains/166.snel-it.nl/public_html/T2K/index.php:257) in /home/klant166/domains/166.snel-it.nl/public_html/T2K/login.php on line 61


    en je wordt niet automatisch doorgelinkt pas als je refresht/andere button indrukt)

  • Het zou normaal juist moeten staan...
    Maar werkt nog niet

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.06.12 13:50:49:
    @ Reza deze fout krijg ik met jouw code:


    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klant166/domains/166.snel-it.nl/public_html/T2K/index.php:257) in /home/klant166/domains/166.snel-it.nl/public_html/T2K/login.php on line 4

  • Headers already sent is wanneer de HEADERS (dus de dingen die jij standaard niet ziet maar wel belang zijn voor het communiceren tussen client en server en verwerking van de pagina)


    De code HEADER() en SESSION_START() kunnen alleen VOORDAT er echo's worden gedaan of data wordt geoutput.


    Dus (GOED):

    PHP
    <?
    $var = "variabel";
    header("huppeldepup");
    ?>


    En (FOUT):

    PHP
    <table></table>
    <?
    header("headermeuk");
    ?>


    SESSION_START(); doe je in principe in je config file die in elke pagina wordt geinclude. Headers die je alleen voor code wanneer er nog niks anders wordt geoutput. Oftewel het volgende kan wel werken (voorbeeld):


    PHP
    <?
    if($learn == "to use google") {
     header("");
    } else {
    echo "CONTENT TABLE SHIZZEL AND SUCH!";
    }
    ?>


    Overigens ben ik het met Brokentrack eens en moet je eens lezen wat hij zegt. Googlen is ook een vak apart als ik het zo zie. Ik vind wel dat we hier enige inspanning van de TS mogen verwachten. Het is dat er geen facepalm emoticon is anders had ik een facepalm emoticon hier geplaatst :facepalm:

    Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!