• Ik weet niet of jullie weten wat een MMA School is, maarja voor diegene die het wel weet en in de beurt van groningen of in groningen zelf woont, heb ik een vraag;

Wat is de dichtstbijzijnde MMA School voor mij?

Ik woon in groningen, zoon 10km van de stad.

Ik zelf kan geen MMA School vinden, alleen scholen die zich bezig houden met 1 vechtsport.

(MMA = Mixed Martial Arts, verschillende vechtsporen maar dan gemixed, wat voor mij dan de toppunt lijkt in het vechtsport gebeuren)

Het zou ook fijn zijn als je enige ervaringen hieronder met mij wil delen ;)

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• H.Rayn ja ik heb google al geprobeerd zoals vermeld staat in de begin topic.. welke jij dan ook zou hebben gevonden, zullen vast niet aan mij eisen voldoen..

Dennii ik heb inderdaad even naar aihato zitten kijken en ik moet zeggen dat het aardig in de beurt is! Ik heb hun een bericht gestuurd via hun contact pagina voor wat informatie, ik vond het ook al zo jammer dat er zowat nergens een MMA School te bekennen is.

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!