Geloven

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van Gamedealertje

    Brokentrack in verwijs jouw naar alle sites die het doen dusja;)


    Dat betekent nog niet dat het wel mag.


    Als andere mensen een misdaad plagen zoals een moord, mag jij het dan ook meteen? Nee ;)


    Zelfde geld voor dit. Koop simpelweg geen accounts aangezien dit tegen hun regelgeving is. Ook al is de koper betrouwbaar en krijg je hem alsnog.

  • Citaat van Gamedealertje

    Ja nu terug pakken Want ben inlogd en ip is om mijne dusja



    Denk niet dat het op ip gaat hij heeft het email al veranderd , is nu enkel nog dat je ingelogd ben maar denk wel dat je hem kwijt bent ?

  • @Gamedealertje
    Neemt niet weg dat hij je al te pakken had, als je eeyk zijn reactie niet had gezien was je ermee in zee gegaan.
    Vervolgens had hij alles gewoon verandert en was jij in een klap een tweet account kwijt voor een photoshop plaatje.



    Een bedankje naar eeyk vindt ik dus persoonlijk wel op zijn plaats :cheer:

  • Nauw heb contact genomen met twitter
    Die gene heeft hier ook en account naam weet ik niet wel e-mail
    --KNIP--


    Dit is die gene die mij opgelicht heeft en krijg antwoord van twitter over paar dagen


    Simpel die follows verdwijnen van zelf maar het is een ep lid;)

  • Citaat van Gamedealertje

    Nauw heb contact genomen met twitter
    Die gene heeft hier ook en account naam weet ik niet wel e-mail
    -- KNIP --


    Dit is die gene die mij opgelicht heeft en krijg antwoord van twitter over paar dagen


    Simpel die follows verdwijnen van zelf maar het is een ep lid;)


    Je neemt contact op nadat je hun algemene voorwaardes geschonden hebt?

  • Nee heb ze e-mail vrij geven want eeyk stuurde mij de foto gaf aan hem hij logd meteen uit en ja dat mag iedereen weten zijn e-mail!

  • Heb die e-mail even door de scan gehaald je bent opgelicht door een kind. uit 1997.


    Hij houd van call of duty zit op xbox live, en fok forum, youtube, facebook en hyves.


    zijn echte naam is : --KNIP--


    en er is nog veel meer over deze jongen maar dat plaats ik niet hier.

  • Ja dankje alleen ik ga zorgen dat alle die follows verwijden door de mensen die voor mij dat deed ondertussen allemaal dankje jullie wel eeyk jij helemaal dankje :)


    Hij is hier çp lid wil weten welk naam iets met malvier ofzo iets

  • Ja ik ga veel doen twitter contacteren voor oplichten
    Ben op twitter met ander account heb tweets gestuurd en ik wacht iedereen kan het zien

  • Je kan twitter daarvoor niet contacteren hun hebben duidelijk in hun algemene voorwaarden dat jij geen twitter account mag verkopen. Hun mailen daarintegen heeft dus geen enkel nut.

  • Citaat van scarface

    Je kan twitter daarvoor niet contacteren hun hebben duidelijk in hun algemene voorwaarden dat jij geen twitter account mag verkopen. Hun mailen daarintegen heeft dus geen enkel nut.


    je kunt zeggen dat het account gehackt is.

  • Dan lieg je, het account is verkocht voor geld of dit wou hij doen. Hij heeft het account niet gehackt hij is gewoon aan hem gegeven. Je kan echt niet tweeter hiervoor lastig vallen hun lachen je uit en zeggen dat je wel heel erg onozel bent om tegen hun voorwaarden in het alsnog te verkopen.


    Je kan naar de politie gaan of een rechtzaak spannen maar dat haalt niks uit omdat het niet mag volgens de tweeter regels.(slechter nog kunnen hun jou permanent verbannen) Jij bent te dom geweest om dit account weg te geven en dan ook nog te verwachten er geld voor te krijgen.


    Als jij een actie uitvoert tegen iemands gestelde regelementen moet jij op de blaren zitten niet degene die je probeerde op te lichten jij bent ook illegaal bezig.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!