Geloven

  • Ik regel dat met twitter wel en hij heeft niks aan de account want die follows worden allemaal weg!

  • Wie zegt dat het zijn website is ? , mischien van een afflatie bedrijf. Ik kan niks uit je post halen wat ook maar enigs zin heeft nogmaals , tweeter contacteren dat jij je account probeerde te verkopen resulteert in een permanente ban.


    Dan kan je wel liegen maar dat haalt niks uit als degene die jou oplichte in dit geval ook maar 1 bericht over jou account post dan kan je het wel vergeten.

  • Alsblieft Hoevaak moet ik zeggen!


    Hoeveel webshpps worden er per dag gemaakt
    En verkocht hoezo bemoeien jullie dan zo
    Gaat wat aan dat doen;)


    Niet aan mij

  • Citaat van scarface

    Wie zegt dat het zijn website is ? , mischien van een afflatie bedrijf. Ik kan niks uit je post halen wat ook maar enigs zin heeft nogmaals , tweeter contacteren dat jij je account probeerde te verkopen resulteert in een permanente ban.


    Hoezo kun je niet zeggen dat het account gehackt is hun kunnen toch niet zien dat het verkocht is?


    zo wel dan kan het alsnog gehackt zijn en zijn doorverkocht.

  • Wat is het verschil tussen een webshop en een tweeter account die je niet mag verkopen. Praat aub eens abn dit lijkt weer nergens op ze mogen jouw nederlands leraar ook wel eens nodig ontslaan wat een ramp .

  • Citaat van Gamedealertje

    Alsblieft Hoevaak moet ik zeggen!


    Hoeveel webshpps worden er per dag gemaakt
    En verkocht hoezo bemoeien jullie dan zo
    Gaat wat aan dat doen;)


    Niet aan mij


    Nogmaals; wat anderen doen doet er niet toe. Dat is geen argument, namelijk een drogreden, om zelf ook zulke zaken te doen.


    Je hebt een fout gemaakt. Je hebt er voor moeten opdraaien. Je hebt er van geleerd. Nu weer verder met het leven.

  • Citaat van eeyk

    Hoezo kun je niet zeggen dat het account gehackt is hun kunnen toch niet zien dat het verkocht is?


    zo wel dan kan het alsnog gehackt zijn en zijn doorverkocht.



    Nee dit slaat nergens op ze kunnen zien of het wachtwoord veranderd is niemand raad dit zo maar of je mag wel een talent zijn reken er maar op dat degene die hem heeft opgelicht nu ook al een bericht is aan het sturen.

  • Scarface, altijd en immer negatief.


    Maargoed, jammer van je account waarschijnlijk ben je die kwijt hopelijk lukt dat als je zegt dat je account gehackt is.

  • Negatief ik wijs hem hier op zijn rechten en wat hij er kan aan doen dat is niks of wil jij hier soms beweren dat hij het wel mag verkopen en met een stomzinnig smoesje aankomen dat ie zogenaamd is gehackt. Hij graaft zijn eigen graf in suc6 met naar de politie gaan suc6 met dom reageeren.


    Ik ga nu persoonlijk een mail sturen naar twitter met zijn account dat hij het hier probeerde te verkopen en de regels gewoon negeerde.


    Het is gewoon onozel nadat je topic hier is gesloten het toch wanhopig op een andere site verder probeerd ( van mij kan hij de eeuwig durende zakjeuk krijgen).



    De heu ! Ik ben klaar met dit stomzinnige topic bah, van mij mag er nu wel een moderator een dikke slot op gooien !

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!