Windows 64 bit lukt niet

• Ja maar als je hem niet via de nieuwe download ik u gaf in pb op een cd gooit of usb , en hem zo via het desktop instaleert dan ben ik bang dat hij gewoon weer de 32 bits erop gooit. De cd die ik gaf moet u op een usb of dvd zetten met : windows usb dvd tool. Reboot hem gooi je oude windows eraf en dan sta ik er voor garant dat hij nu wel 64 bits word.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Kijk dat is het stukje waar ik wel even vastloop, welke hardeschrijf moet ik nou kiezen ervoor?

Ik heb dit ook op een andere fora gezet en daar denkt iemand dat het ook aan een BIOS instelling kan liggen, kan dit kloppen?

• Lijkt mij sterk je bit's versie hang puur van je processor af + je kan dan meer geheugen gebruiken. Je kan het bios eens resetten door die batterij eraf te gooien en 15 minuten wachten. Je doet het gewoon fout omdat je al eens 32 bits erop hebt gegooid en hem nu probeert te upgraden naar ongeveer dezelfde versie (32 bit) omdat dit er al opstaat.

Je zal toch echt even die ene file moeten downloaden en op een usb of dvd zetten hele windows eraf formateren + je overige partities.

Het is in iedergeval het proberen waard en je op C je windows neerplanten nadat je hem heb geformateerd.

Als je dit hebt gedaan en het werkt nog niet dan zou ik persoonlijk mijn pc stuksmashen ! ;)

• Probeer je het vanuit windows 7 zelf om hem opnieuw te installeren naar Windows 7 64 bit? Zo ja, dat kan niet. Je moet een clean install doen vanuit de boot.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!