Beste CPers,
Naar aanleiding van de nieuwe release van onze website en klantenpaneel zijn wij tevens opzoek naar mensen die ons willen promoten. Als promotor krijg je per bestelling die er wordt gedaan met jouw affiliate link een vergoeding uitgekeerd variërend tussen de € 2,00 en de € 50,00
Hoe gaan we te werk als bedrijf?
Wij betalen de Affiliates binnen 30 dagen na betaling van de klant uit, indien klant niet betaald dan vervalt de Affiliate bedrag.
Bij elke 10 betaalde bestellingen krijg je een bonus. Bonus dat wordt aan de hand van hoeveel tijd er tussen de bestellingen zitten, en hoe groot de bestelling is.
Wat valt buiten de affiliate?
Op dit moment worden domeinen en VPS servers niet meegenomen in het Affiliate programma.
Welke bedragen krijg ik exact voor welk pakket?
Dit hangt natuurlijk af van wat voor pakket het is, de Affiliate bedrag is vanaf € 2,00 tot een maximum van € 50,00 per pakket.
Vanaf hoeveel betalen jullie uit?
Wij betalen uit vanaf € 50,00, indien je de helft heb gehaald en je wilt niet meer promoten dan kunnen wij uiteraard een coulance procedure starten.
In welk land moet je wonen om deel te kunnen nemen aan het Affiliate programma?
Nederland en Belgie kunnen op dit moment alleen deelnemen aan het Affiliate programma.
Heb je eventueel nog aanvullende vragen en/of heb je interesse dan kun je uiteraard contact met mijn opnemen doormiddel van een bericht hier achter te laten, of een PB naar mijn te sturen.
Gelieve bij een PB als onderwerp gebruiken “Affiliate programma” dit om het fijt dat er anders mogelijk een vertraging kan zitten in het verwerken van de PB’s.
Hopend jullie zo voldoende te hebben geïnformeerd en hoop op een goeie samenwerking.
HG Willem
[offtopic]Eventuele zet en typ fouten voorbehouden[/offtopic]