global fout

• Mijn site geeft bovenaan een fout aan:

PHP
    Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/klant166/domains/multihacks.be/public_html/global.php on line 24

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/klant166/domains/multihacks.be/public_html/global.php on line 27

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/klant166/domains/multihacks.be/public_html/global.php on line 37

weet iemand hoe dit komt en hoe te fixen?

klik voor code van global.php

Aan de beheerders: ik vondt deze source en wil deze testen. moest ik deze houden (als ik hem goed vindt) dan laat ik iets weten want blijkbaar wordt je hier verbannen? als je ook een community doet?

• Je wordt niet verbannen als je zelf een andere community hebt, het is alleen dat je geen admin of mod kunt worden als je een eigen community hebt. Volgens mij...

Trouwens WTF is dit voor lang script. Ik ga hier niet eens naar kijken, kort het eerst maar eens in. Daarnaast lijkt het dat of de tabel 'stats' niet kan worden gevonden of de kolom type in de tabel stats

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Dus een deel van de db staat niet in phpmyadmin?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.05.12 23:05:58:
    Probleem opgelost bedankt!
    Deze source had een oudere DB en deze deed dit:

PHP
    ) TYPE=MyISAM;

Maar dat lukte niet in mn phpmyadmin daarmee had ik eerder alle woorden 'TYPE' laten wijzigen door 'ENGINE'
    Maar bij stats heette een kolom type en die was ook gewijzigd.

Ik zal in het vervolg wat beter zoeken!

Bedankt voor de hulp hier kan een :slotje: op

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!