--- Extra informatie --- (Aub lezen)
Ik begrijp dat ik nog steeds een proefmoderator ben en misschien geen bevoegdheid heb een ledendossier te creëren maar ik acht het bij dit lid toch echt wel nodig. Daarom heb ik ook een paar dingen leeg gelaten (zoals hoe te handelen) en verwacht ik niet dat problemen omtrent deze gebruiker naar mij worden gestuurd, misschien kan een beheerder deze taak op zich nemen?
Waarom dit topic?
Ik heb deze gebruiker de laatste tijd al veel geobserveerd en ben (zoals jullie waarschijnlijk) ook te weten gekomen dat het een uitvliegertje is. Hij plaatst veel onnodige en offtopic reacties, gebruikt een onduidelijke zinsbouw, stuurt onnodige reports in en wilt niet graag zen fouten toegeven (oké, bij iedereen is dit maar bij hem toch opvallend meer).
Verder heb ik ook opgemerkt dat hij extreem gierig is (ivm geldzaken) en alles wat wilt uitmelken. Maar dat terzijde, daar mag ik een lid niet op beoordelen. (vind ik)
Hij is al veel verbannen (56uur) en zoals we nog steeds zien helpt dit niet. Dus dacht ik aan een andere aanpak, ik heb hem daarom ook een PB gestuurd (http://www.criminalspoint.com/pb/lees/94939.html)(deels via de report die hij stuurde) om hierop te wijzen. Ikzelf kan niet meteen een andere oplossing vinden dan een ban (als hij overdreven verder blijft gaan zoals het nu is) maar zou het toch graag willen. Hebben jullie misschien een idee?
Oké, we kunnen geen waarschuwingen blijven sturen als hij steeds offtopic blijft gaan/topics verzieken enzoverder. En misschien verdient hij dit niet, maar wat denken jullie van het lid met een schone lei te laten herbeginnen. Al zen fouten vergeven (niet vergeten) en hem een echte laatste kans geven.
Hij verdient dit misschien niet maar het is een actief lid en hij plaatst ook wel interessante reacties.
Moesten jullie akkoord zijn met mijn voorstel wil ik dan het volgende als volgende stap voorstellen;
Ik kan een net bericht uit typen (en dit hier eerst plaatsen) om hem te PBen waarin ik (/wij) uitleggen wat er allemaal gaande is, aangezien hij toch het recht heeft dit te weten. Uitleggen dat zen huidige waarschuwingen vervallen maar dat we nog steeds zullen terugdenken aan zijn verleden op CP moesten er ernstige dingen gebeuren.
Hem vriendelijke voorstellen uitleggen over hoe hij zijn gedrag kan verbeteren en het weer een plezierige start voor iedereen kan worden.
Zoals eerder vermeld vliegt hij snel uit dus zal dit moeilijk worden hem dit allemaal correct uit te leggen zonder een gevoelige snaar te raken, maar ik denk hier toch een goede oplossing voor te kennen.
Ik kan hier nog wel over verder gaan maar zoals ik zei in extra informatie zit dit misschien niet tot mijn plichten als moderator om te doen. Ik zou ook graag jullie meningen horen over het voorstel zodat ik wat meer toelichting kan geven met wat ik nu eigenlijk bedoel.
Tot slot
Alvast mijn excuses voor de hele boterham tekst maar wou dit graag gezegd hebben (voordat het misschien te laat is). Het is en blijft tenslotte een actief lid op CP en ondanks zijn misstappen en eventuele conflicten met andere crew leden denk ik dat we toch wel kunnen inzien dat het een zonde zou zijn dit lid volledige toegang tot deze site te ontnemen.
Er zijn nog andere dingen die ik gezegd wou hebben maar terwijl ik dit bericht schreef was ik ook met andere dingen bezig, ben dus die dingen (nu) wat vergeten, moest ik hier terug opkomen zal ik het in de reacties plaatsen.
Ik plaats dit topic met alle goede bedoelingen en hoop dat ik niet mijn in mijn functie op CP te ver ga met dit te plaatsen.
Ledendossier van:
Scarface
Ook bekend als:
WeeeD, PeterP, jonkoking, D-Schaafsma, Doncorleone
Persoonsgegevens (voor zover bekend):
Naam: Dave Schaafsma
Leeftijd: Voor zover ik weet tussen de 14-19
Emailadres(sen): Onbekend (bij mij)
IP-adressen: Onbekend (bij mij)
---
Geschiedenis:
Hieronder staan alle voorvallen die rondom deze gebruiker spelen/hebben gespeeld.
http://www.criminalspoint.com/pb/lees/94932.html
Zie: http://www.criminalspoint.com/pb/lees/94939.html
Opgelegde sancties:
Hieronder staan alle sancties die deze gebruiker al heeft moeten doorstaan.
{Sanctie} - {datum sanctie}
{eventuele opmerkingen}
Hoe te handelen bij dit lid:
{hoe moet er in het vervolg gehandeld worden bij dit lid, bij bijvoorbeeld een overtreding?}
Overige opmerkingen:
{overige opmerkingen}
----
Plaats hieronder in de reacties alle lopende zaken en opmerkingen rondom deze gebruiker. Maar: zorg ook dat dit startbericht actueel blijft. Zo kan ieder teamlid in 1 oogopslag zien wat er allemaal speelt rondom dit lid.