plantage

• hallo,
    Mijn plantage werkt allen op m'n admin acc hoe kan dat ??

Op een ander acc staat er ga eerst ma ff flapies hallen jo hoe komt dat ??

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Kijk eens goed :

PHP
    if($data->cash < $total) 
      { 
        Die("<tr><td class=maintxt align=center><font color=red><b>Ga eerst maar ff wat flappies halen heh!</font></b></tr></td>");
       }
  • Fout, zoals de topic starter zegt kan hij het wel kopen als ie admin is wat dus betekend dat hij genoeg geld heeft op zijn admin account.

Nu als hij een ander account gebruikt, heeft deze waarschijnlijk te weinig geld en daarom krijgt hij die melding.
    Als $data->cash niet zou bestaan dan zou hij het bij admin het ookal niet moeten doen.

Kast: HAF922 | CPU: I7-930 @ 4.0GHz | CPU Cooler: Noctua NH-D14 | HDD0: Crucial M4 128GB, HDD1: Kingston SSD 64GB, HDD2/3: WD Black & Green 1TB, HDD4: Seagate 1.5TB | Mem: Kingston HyperX 12GB @ 1600MHz | Graphics: Crossfire HD6970 | Res: 5760x1080

• Dat van dat admin is er later bijgevoegd dat heb ik niet gezien toen ik reageerde , Dus kijk dan eens of dat account wel geld heeft. Beetje onzinnig topic dan ?

Topic is wel gewijzigd weet ik zeker aleen het staat er mischien niet dat het gewijzigd is .

Alex: het topic werd voor deze reactie (8/5/2012 18:15) niet gewijzigd anders zou dit vermeld staan. Je hebt een foutje gemaakt is niet erg, overkomt de besten ook.

• Elk plant kost 400, daar moet je wel rekening mee houden. Geef een account is 1000*400 = 400.000 cash en koop 1000 planten.

[offtopic] scarface topic is niet gewijzigd hoor, dus het stond er al...[/offtopic]

• nou bij die andere van drugs(samenhorent)
    werken ook niet (plus andere)

Geen voertuigen gevonden, Mogelijk database fout.
    \n Als dit binnen enkele uren niet verholpen is,
    \n Neem dan contact op met een admin.

Voertuig.php
    knip

Drugs.php
    knip
    --------------------------------------
    gebouwen kopen

Dit werkt niet bij koop krijg ik witte pagina

knip

Koop rijschool met credits werkt ook niet ik koop ma gaat niet verder ??

knip

tankstation:
    --------------------------------------------------
    Ik kan dus niet tanken;
    De stats worden niet weergeven;(lege pagina)
    Ik kan het tankstation niet kopen (lege pagina)
    Juist als energy lootery etc etc

knip

-------------------------------------------------------
    Hq.php

Als ik hier klik krijgen leden extra cash en bankgeld als ze hier op kilkken

knip
    ook zoek ik nog een belsysteem ??

Hopelijk willen julie mij helpen de rest werkt naar behoren;;;
    Bedankt!!!

Alex: Code geknipt aangezien dit duizenden lijnen code waren, zie laatste bericht.

• Het is natuurlijk niet de bedoeling dat wij (leden van CP) je hele source gaan debuggen, hulp topics maak je nadat je iets geprobeerd hebt.

Om je source te debuggen kan je iemand zoeken in het Marktplaats gedeelte van CriminalsPoint of zelf wat proberen; zolang je zelf probeert wilt iedereen je zeker verder helpen.

Met het bovenstaande gezegd sluit ik dus ook dit topic, ik neem aan de de originele vraag beantwoord is aangezien er niet genoeg geld op het (tweede) account stond. Moest dit niet zo zijn graag een pb dan zal ik dit topic weer openen en opruimen.

:slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!