Crime/Mafia Banners

• Beste

ik ben opzoek naar personen die mooi banner kunnen maken crime/mafia met bewegende plaatjes/teksten je bent vrij om zelf iets in elkaar te zetten.

in ruil heb ik een heel leuk aanbod voor je PM mij maar als je interesses hebt deal gaat enkele door als je minimaal 5 banner kunt leveren dan lever ik jou iets waar je veel plezier van zult hebben.

de doel is om nieuwe leden te laten registeren dus maak effectief banner die gebruikt kunnen worden met aantrekkelijke teksten. en afbeeldingen je bent vrij om dit zelf te bepalen.

Groeten

• Mischien verstandig om te vertellen wat de vergoeding is om nou helemaal te mailen voor niks is ook wat labiel.

Ik persoonlijk ga geen pm sturen om wat te photoshoppen ik wil eerst mijn beloning weten en zo zijn er ook wel meerdere, het is wat luceratief om een mail te sture om te weten wat je er voor terug krijgt.

Waarom vertel je hier niet gewoon wat je te bieden heb voor die designs dan kunnen mensen bij voorbaad al zeggen of ze het doen of niet , Het is net of je zelf niet tevreden bent met wat je aanbied.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!