Rickvb, bedankt!

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van Patrick

Rick natuurlijk ook namens mij thx voor al je inzet die je gedaan heb :)! We waren het dan niet altijd met elkaar eens maar is later igg wel weer goed gekomen (denk ik ^^?)

Thx! :cheer:

Misschien hadden we een meningsverschil maar dat is juist goed in ons gedeelte want dan is er veel meer stof om tot het beste te komen. Als we altijd met elkaar eens zijn dan vertegenwoordig je minder mensen uiteindelijk.

Citaat van Willem

Rick je bent een geweldig crewlid geweest. We hebben vaak lol gehad intern, de laatste paar dagen waren zeer moeilijk ook voor mijn. Ik wil je bedanken voor de tijd die je in CP heb gestopt.

En we zullen elkaar uiteraard vaak via Skype spreken.

Rick Succes in je verdere carriere en we spreken elkaar.
    Bedankt voor deze succesvolle tijden hier op Criminalspoint.

Als we terug kijken naar de afgelopen dagen is denk goed geweest.
    We hebben met zen allen voor een doel gestreden. En ik denk dat uiteindelijke resultaat goed is.

Voor dit gebeuren konden wel elkaar nauwelijks en ik denk dat we dichter bij elkaar zijn gekomen. Ik spreek je op skype of op lol.

Citaat van Cas

Er gaan steeds meer mensen weg, jammer!

Er is denk ik dan ook meer ruimte voor andere goed mensen.

Citaat van Kurene

Misschien een tip voor het aannemen van nieuwe crewleden. Te kijken naar hoe actief ze zijn op de site, wat voor sport ze doen (Als ze 5x per week 2 uur trainen, zoals ik. Zullen ze minder tijd hebben voor de site.), het kijken naar school, werk en stages. Dit neemt allemaal veel tijd in beslag. En daar hebben we niet veel aan als de Moderators amper tijd hebben voor CP.

Het zou id goed wezen als hier ook opgelet zou worden.

Citaat van Malik

Waarom zijn Lodewijk en Rick geen elites?

Ik krijg me elite status na de paasen zij koen.
    Ik weet niet hoe dit zit bij lodewijk

• [offtopic]Ik snap ook nog steeds de reden niet waarom ik geen elite ben geworden, aangezien de samensmelting van CriminalsPoint en CriminalsFanaat toen der tijd was gemaakt. toen was ik nog even Moderator voor CP ( 2 Maanden )[/offtopic]

Rick, vind het jammer dat je uit de crew van CP bent, je hebt me altijd goed geholpen en daar ben ik je ook heel dankbaar voor;)

Veel succes verder.

Met vriendelijke groet,

Georgo van den Bosch

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!