• Beste leden van criminalspoint.

Ik ben nu al 1 maand bezig om mijn account van tutplus te krijgen, Ik had bij hun voor 15 dollar 1 maand member gekocht maar heb dit niet gekregen.

Ik prober al 1 maand lang hun helpdesk te berijken maar zonder enig resultaat, Waarom word ik niet geholpen ik krijg meer het gevoel dat ze mij probeeren op te lichten.

Wat kan ik hier tegen doen ik heb meerdere maalen een screenshot van mijn bankafschrif gestuurd maar ik krijg er niks op terug (Ze zeggen aleen dat ik niet heb betaald terwijl die screen dat duidelijk aantoont).

Ik vind hun service waardeloos en knap vervelend , ben totaal niet blij met wat ze mij wijsmaken. 1 Maand ben ik al aan het kloten om een account terug te krijgen, Dit is tog gewoon te idioot voor woorden of niet ? dit is ook gelijk de laatste keer dat ik iets op het internet koop ik ben er helemaal klaar mee !

Wat kan je in dit geval doen is er een mogelijkheid om je geld terug te krijgen of is dit 15 euro voor hun portomonee ?

Hun tutorials en EBOOKS zijn prachtig daarom wou ik het ook kopen, wil meer over HTML5 PHP en JQUERY MYSQLI en alle dergelijke web scripting talen te weten komen.

Groeten.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Dit lijkt meer op oplichten idd....

Als hun zeggen je hebt niet betaald, en je hebt al screens gestuurd dan denk ik dat jij je geld kunt vergeten.
    Of je moet met nog meer bewijzen aankomen maar ik vertrouw dat niet of ze je dan wel een maand member geven, dit vind ik echt zielig, oplichten...................................
    slecht hoor die service

• Een rechtszaak beginnen gaat veel meer kosten dan 11 euro, véél meer. Het enige wat je kan doen is contact opnemen met hun zelf en op het beste hopen, welke stappen je ook gaat willen ondernemen om je geld terug te krijgen gaat al veel meer kosten dan wat je voor je tutplus account hebt betaald,
    ik zou dus durven zeggen dat je het kwijt bent en waarschijnlijk nooit gaat terugzien.

Het enige wat je eruit krijgt is ervaring, ook al geloof ik dat het om een foutje gaat aangezien het om zo een grote site gaat, die gaan niet zomaar oplichten met de bedoeling om op te lichten.

Succes alleszins.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!