Posts by KingRick

    Het bedrag krijg je natuurlijk overgeboekt + bonus,, wij samen kunnen zelf overleggen of dit bedrag na of voor de producten word over geboekt.


    Maar hiervoor zoek ik natuurlijk wel een betrouwbare partner die ook daadwerkelijk de acties uitvoert.


    Meer info vraag via mijn pb :cheer:


    / ik zal even op mijn website een sollicitatie zetten daarop kun je even jou sollicitatie doen.
    En de eisen waaraan de partner moet voldoen/voldaan.

    Hallo iedereen ik ben opzoek naar een partner waarmee ik kan samen werken.
    De partner moet voor mij betalingen via paypal verrichten op site(uit china) en deze producten naar mij graag sturen(mijn adres)
    ik zal je hiervoor natuurlijk wel betalen (overschrijven op jou rekening het bedrag van de producten + jou bonus natuurlijk voor het werk)
    leuk zakcentje erbij dus.
    je hoeft er geen alle tijd van de wereld hebben je bepaalt zelf je werk tijden.
    ik vertel wanneer het liefst bezorgt moet zijn.
    (de levertijd van de bedrijven uit china zijn meestal 5 - 25 dagen ofzoiets???
    )
    Het gaat om producten van aantallen:
    het verschilt per product
    2 tot 200
    Gadgets mobiel
    Schoenen
    kleding
    tassen
    etc accessoires



    Ik ben van plan inkopen te gaan bij dealextreme en dhgate,, kennen de meeste wel??
    en bij 2 verschillende groothandels in nederland.


    jij bent verantwoordelijk voor mij te zorgen dat het bedrag bij dealextreme en dhgate terrecht komt omdat dit via paypal gaat, en het bij mijn adres te laten bezorgen.


    ik kies zelf de producten uit bij dealextreme en/of DHgate, en jij doet het verder.
    je kunt natuurlijk ook zelf met suggesties komen, of groothandels.


    het gaat om producten die ik via marktplaats/markt/ andere koop netwerken en op de Big Bazaar in beverwijk ga verkopen,, en later via mijn webshop.


    Big bazaar in beverwijk is een [soort] zwarte markt.


    ik zoek graag alleen partners die te vertrouwen zijn, aan hun woord houden.


    Graag ontvang ik je solliciatie via mijn PB.
    (a)



    Je gaat aan de gang vanaf:
    waarschijnlijk begin of/einde volgende maand.
    Hiervan hou ik je op de hoogte.


    meer info vraag via PB

    Bij het downloaden/installeren kon ik automatische de software toestaan, het kan miss ook aan whatsapp zelf liggen ik heb ook heel vaak error of dan staat er bijwerken en dan daarna steeds error op whatsapp, dit is op mijn blackberry 8520 meestal later (dagen) doet die het weer..


    Verder weet ik het niet sorry... :P

    okee dank jullie wel voor de reacties, dus R mijnten als ik kleren of producten koop zonder hogemerk naam dan mag dit gewoon in grote hoeveel heden begrijp ik? :P



    :


    De [merk]kleding winkels of de markt verkopen ook merk kleding, waar halen hun dan de producten vandaan ??
    want uit china is het dus illegaal om grote hoeveel heden te kopen? (omdat het ook meerdendeels nep is)



    geld dit trouwens ook voor als je het uit amerika die omgeving laat halen?
    of zal dit een dure prijs worden :P?

    Dit heb ik ook veel gelezen, datde kwaliteit veel minder is van de producten uit china(weer een reden om daar niet inkopen te doen :P)


    Is er misschien iemand die een groothandel oid..
    die vele merk/kleren/schoen./overige verkoopt?


    met rembours/overschrijving wanneer producten zijn aangekomen?


    PB mag :D

    Hey allemaal


    Ik heb al verschillende websites bezocht via zoekmachine google


    Ik ben opzoek naar het inkopen van kleding/merk
    schoenen etc...


    Nou ben ik beetje op alles (GoedKoop) uitgekomen in china..
    Ik heb al contact gehad via emails van de chinezen:P


    alleen ik vind dit beetje onhandig..
    want je moet eerst betalen dan pas het product ontvangen
    en de levertijd is tussen de 8-10 dagen, daarnaast ik heb nog nooit met chinesen samen gewerkt, iemand ervaring??


    Weet een van jullie misschien, een groot handeltje hier in de omgeving?
    die kleding,schoenen/merk verkoopt?
    en of overige dingetjes :P


    (nederland,belgie)?


    en het liefstdat ik kan betalen met rembours dus betalen wanneer ik de goederen heb ontvangen contact aan de bezorger of via acceptgiro/overschrijving


    hoop dat jullie er een weten of ervaringen met groothandels hebben.


    Wil je de website niet in het topic noemen? dan kun je me evt ook een PB sturen :p

    dit iets voor je? [poweredbylink]staat zelf op de website van survey.gamecoll.nl (dimoweb)


    http://www.limesurvey.org/



    edit: ik heb niet goed gelezen, : Alleen dan wil ik dat het ervoor zorgt dat het zelf de antwoorden keurt en ervoor zorgt dat als bijvoorbeeld bij 80% of meer het goed is, dat ik dan een E-Mailtje krijgt naar mijn E-Mailadress.



    mijn excuses :P

    Dit lijkt meer op oplichten idd....


    Als hun zeggen je hebt niet betaald, en je hebt al screens gestuurd dan denk ik dat jij je geld kunt vergeten.
    Of je moet met nog meer bewijzen aankomen maar ik vertrouw dat niet of ze je dan wel een maand member geven, dit vind ik echt zielig, oplichten...................................
    slecht hoor die service