Eigen game beginnen

• Ik zou graag eens willen proberen een online game willen online plaatsen. maar ben dus benieuwd wat er allemaal rond komt kijken als je dit dus begint.

[offtopic]Ik neem aan dat je niet zomaar leden kan laten bellen en de hele tijd geld kan incasseren[/offtopic]

• Dit ligt aan wat voor game.
    Indien criminal moet je kunnen programmeren en creatief zijn waardoor je nieuwe optie's kunt maken.
    Je moet ook een budget hebben voor promotie en/of design.
    Wat voor game wil je precies?

• Dit is mijn eerste serieuze reactie vanaf dit account:

Om te beheren:
    Kennis van beheer
    Promotie
    Support
    Geld

Als je nieuwe features wilt toevoegen:
    Server side programmeertaal zoals PHP
    Database zoals MySQL / PGSQL / MSSQL
    Markup talen HTML en CSS
    Client side scripting JavaScript
    Grafisch inzicht

Hallo, mijn naam is Aart Appel, ik ben 6 jaartjes oud en ik kan al lezen en schrijven. Ik heb me aangemeld op Criminalspoint omdat ik graag meer wil leren over .NET, Java en MongoDB. Ook ben ik op zoek naar een fulltime baan als professioneel zeikstraal.

• Het enigste wat je echt moet hebben is motivatie, de rest komt met de tijd wel. Iedereen hier is begonnen zonder echt een idee te hebben wat alles inhield. Naarmate de tijd vordert leer je super veel en begin je er van zelf wel een kijk op te krijgen.

• Citaat van Vulkano

Het enigste wat je echt moet hebben is motivatie, de rest komt met de tijd wel. Iedereen hier is begonnen zonder echt een idee te hebben wat alles inhield. Naarmate de tijd vordert leer je super veel en begin je er van zelf wel een kijk op te krijgen.

Criminals is niet echt DE manier om dingen redelijk te leren.

Ik geloof best dat er mensen hier kunne scripten. Maar of de scripts degelijk zijn is de vraag.

Wil je een degelijk spel neerzetten, leer eerst GOED programmeren, dat zal zeer veel schelen.

• [offtopic]Nou ik heb wel wat verstand van php/mysql en wil dit dus gaan uitesten door een game te maken en texed based war game op precies te zijn. De layout maak ik me nog niet druk over heb nu een standaard layoutje is goed voor even[/offtopic]

Maar mijn vraag was stel nou ik plaats mijn game online.
    en kzou bv 300 euro per maand verdienen hieraan.
    moet ik dan belasting of wat dan ook betalen heb je ook een kvk nummer nodig of net wat anders, boekhouding moet die ook bijgehouden worden?

• Opzich, je mag eigenlijk niks zwart bijverdienen.
    Dit geld ook voor een website.

Anderen zeggen weer dat het mag, en 10,000 per jaar mag bijklussen.

Ik zou het bijhouden, en als ze gaan zagen laten zien dat je heb bijgehouden :- ).

Daarnaast is criminals al overbelast, je kan beter opzoek gaan naar iets anders.

• Probeer een portfolio voor jezelf te maken, een Content Management System.

Gewoon een website voor jezelf.
    Je hoeft niet altijd winst te behalen, ervaring is vele malen beter.

Veel vragen because Knowledge is Power.

Of natuurlijk, begin je een uniek concept:
    RPG/Fantasy/Economy/Terreur game of whatever, informatie website, community.

Iedereen is een keer klein begonnen ;).

Of je stuurt mij een PM met je email adres daarin, en ik begeleid je door het proces.
    Vanavond kan je dan?

Ik hoor het wel.

• Dit is misschien een beetje laat maar,
    Je hoeft alleen een KvK nummer te hebben als je wat gaat verkopen(Credits Etc.)
    Verder moet je CSS,PHP Etc, Kunnen.
    En om al meteen 300euro per maand tewillen verdienen?
    Dat is wel een hoge eis.
    Ben nu zelf ook met een game bezig.
    En dan wil ik misschien eerst 10 tot 30 euro per maand mee verdienen.

• kvk nummer heb je toch niet nodig voor een game, alleen webshops.. of was het nou hostings? :P en als je dan maar 30euro per maand verdient, maak je alleen maar verlies denk ik.. want als ik het goed had kost kvk 50euro per maand? mja enigste lijkt me irritant, waar ik ook achter ben gekomen is dat je een jaar limit hebt op paypal om geld te ontvangen/verdienen.. 8| dan snap ik niet hoe die grote bedrijven dit allemaal regelen sinds ook veel gwn paypal gebruiken..

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• kvk nummer heb je toch niet nodig voor een game, alleen webshops.. of was het nou hostings? :P en als je dan maar 30euro per maand verdient, maak je alleen maar verlies denk ik.. want als ik het goed had kost kvk 50euro per maand? mja enigste lijkt me irritant, waar ik ook achter ben gekomen is dat je een jaar limit hebt op paypal om geld te ontvangen/verdienen.. 8| dan snap ik niet hoe die grote bedrijven dit allemaal regelen sinds ook veel gwn paypal gebruiken..

Je hebt zeker een kvk nodig voor een game indien je daar uit bent om geld mee te verdienen ;)

• Je hebt zeker een kvk nodig voor een game indien je daar uit bent om geld mee te verdienen ;)

Ik heb anders nooit problemen gehad met me eerdere games, geld werd ontvangen via paypal. Enigste waar ik dus achter ben gekomen is dat er een limiet op zit van hoeveel je kan ontvangen per jaar.. maar ws veranderd dit als je een zakelijk paypal account gebruikt en anders kan je ws nog mailen om verder te vragen.

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Ik heb anders nooit problemen gehad met me eerdere games, geld werd ontvangen via paypal. Enigste waar ik dus achter ben gekomen is dat er een limiet op zit van hoeveel je kan ontvangen per jaar.. maar ws veranderd dit als je een zakelijk paypal account gebruikt en anders kan je ws nog mailen om verder te vragen.

Wordt pas een probleem als de belastingdienst komt aankloppen. Kans is niet groot, totdat het grote bedragen worden.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!