• Beste leden van criminalspoint.

Sinds mijn windows 7 nogal vaak crashte een probleemen opleverde . heb ik besloten om windows 8 er maar eens geinstaleerd. Aleen is dit wel erg moeilijk. Kan je op windows 8 gewoon programmas zoals , flash , photoshop , illustrator, dreamweaver, after effects op instaleeren ? Iemand ervaring met windows 8 en moet ik ook mijn drivers opnieuw instaleeren ?

Sorry voor typ en tikfouten ik zie niet waar ik ben met het typen :S

Btw hoe delete je de windows.old folder ?

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ervaring:
    Heb geprobeerd de Beta in een VM te draaien, dit lukte niet. Windows wou niet verder dan de installatie.

Iemand anders probeerde dit ook en kreeg gezijk met het surround system of iets dergelijke.

Ik zou gewoon wachten tot alles naar behoren is gemaakt ;) Vergeet niet dat het een Operating System is dat je hardware aanstuurt. Deze kan er dus voor zorgen dat je hardware stuk gaat.

• Snapte die reactie ook niet helemaal , Hoe restart ik me pc of doe ik hem uit als ik dat wil ? , ben die hele knop kwijt :S !:cheer:

Nog een zeer iriterende bug dat ik niet op enter in Skype kan drukken , hij veranderd steeds van toetsenbord instellingen naar nederlands.

Edit : weer een probleem Microsoft framework wil niet instaleeren ?

• Dames en heren, Windows 8 is momenteel in het Betá of RC stadium. Alle bugs zijn er dus nog niet uit en dit is puur voor testdoeleinden bedoeld. Ruk je oude PC dus uit de kast, installeer Windows 8 erop maar laat je Windows 7 of Vista PC voor wat het is.

Dat sommige dingen niet werken en vooral drivers niet is dus puur hierom.

• Ik probeer hem ook op VM Workstation te draaien en krijg de volgende error:

Windows cannot read the <ProductKey> setting from the unattend answer file.

Heb de productcode toch echt ingevoerd..

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.03.12 22:37:16:
    Ben tot zover al binnen gekomen.. moest de floppy disk uitzetten in VM.

Postcounter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!