Alex = Oplichter ?

  • Aangezien maikel dit topic wou opstarten ben ik hem voor.


    Maikel denkt dus dat ik een oplichter ben.


    Laten we hier es zien waarom


    @ Mods: dit topic niet sluiten, hier kan maikel dus zeggen wat ie moet zeggen

  • Misschien omdat je 13 bent en zegt dat je voor 200 euro wel 'je advocaat' een contract laat opstellen? En daarna ineens je vader een advocaat is... Gek..


    En je bent in ieder geval een lafaard, je verlaagd jezelf tot het niveau van ene Maikel. Laat hem lekker zijn topic openen en verdedig dan desnoods jezelf, i.p.v. deze onzin.


    Jullie zijn gewoon allebei kleine blagen die aandacht nodig hebben. Ga lekker in de zandbak spelen, en zit ons er niet mee lastig te vallen.

  • Dat ik dit topic niet nuttig vind betekend nog niet dat ik me er niet mateloos aan erger. Jij hebt altijd gezeik met iedereen, leg dan maar eens uit waarom.


    Iedereen die diensten van je afneemt, of iets in die richting krijgt ruzie, maar jij doet niks verkeerd, raar...


    Ps. Je hebt dus niet het lef inhoudelijk op mijn posts in te gaan. Doe dat dan eens...

  • Aangezien ik jou en maikel op msn heb wil ik wel zeggen..
    Maikel is absoluut geen oplichter en jij ook niet, jij bent wel pas 13 en maakt niet altijd af wat je wilt afmaken voor iemand anders, dit kan ik ook begrijpen, heb er zelf ook last van, maar doe nou niet zo kinder achtig dat je direct een topic gaat maken over deze onzin


    Voeg elkaar gewoon even toe op msn en vecht het daar uit!!


    Mvg, FrankY;)

  • Alex,


    Ik kan me (misschien) hier in indenken..
    Jij hebt mij ook een soort van opgelicht.
    Jij zou een lay-out maken (die toch niet al te mooi was bleek later) en je de deal plots anders wou..
    Omdat je je eigen voordeel wilde halen, en niet zelf iets wou fabriceren.. Omdat je dat gewoon niet kan, of geen zin heb, om me tut door te lezen.
    Een config maken, wie kan dat nou niet?
    Een submit button maken, wie kan dat nou niet?
    Kan je dat niet, moet je toch echt meer php / html boeken en tutorials gaan lezen..


    En die zaak met maikel, vecht het via PM uit ofzo..

  • Alex hou gewoon op met je kinderachtige gezeik (want ja zo zien mensen dit). Tegen mij kon je ook al niet normaal doen dus begin het toch deels te gaan geloven.


    Je bent een 13 jarig knulletje wat denkt een 'bedrijf' te kunnen runnen omdat je ouders dat voor jou hebben aangevraagd. Denk je echt dat jij alles al snapt van Handel, Administratie en relaties opbouwen met klanten? Ik denk namelijk zelf dat je er niet eens in de buurt kan komen wegens jouw kinderachtige gedrag wat ik vandaag aantrof in me msn gesprekje met jou waar ik een nog redelijk normale vraag stelde.


    Je hebt zogenaamd hulp van iemand wiens naam je niet wilt noemen, schaam je je toevallig voor hem dat je het daarom niet durft te zeggen? BTW denk niet dat je alles bent, zo reageer jij op anderen en daar zijn al mensen het met me eens toen ik ze het gesprek voorschotelde van vandaag.

  • Ik denk dat ik geen verdere uitleg hoef te geven waarom ik de uitspraak over Alex heb gedaan.


    ik heb alleen een paar dingen die ik raar vind.
    Even pijlen, wie vind "Vieze Oplichter" een scheldwoord?


    Alex zegt dat hij zich niet gaat verlagen naar zoon laag niveau maar zegt vervolgens wel:
    een fijne verderzetting met het achterbakse leventje van je
    Naar mijn mening houd hij gewoon een spiegel voor zichzelf.


    ook zegt meneer:
    * Je hebt geen scholing
    * dat is laag
    Ik vind dit een zeer kinderachtige reactie, ofdat hij zelf wel wat is met zijn " A.S.O. latijns blablabla"


    Mijn probleem is het niet, ben ook totaal niet bang voor zijn woorden. Ik weet wie er verstandiger is en dat is zeker NIET Alex.


    Veel succes met je praktijken Alex.



    ;)

    PHP | SQL | JavaScript | jQuery | Ajax | Linux | CentOS | Windows | Mac OSX | C# | ASP.NET MVC3| HTML | CSS

  • beste,


    ik vroeg me als af wanneer het niveau weer zou kelderen nou vandaag dus. ik denk dat de ts beter met een schepje in zandbak kan gaan spelen, hij is verlopig nog niet toe aan grote mensen wereld.


    Alex
    als hij je oplichter vindt maakt hij een topic en daar kan je hem dan dik onder uit halen. nu geeft maikel je een nek schot door alleen al normaal te reageren.
    om precies te zijn kan maikel je nu aanklagen voor smaad ,moet je weten als je een advocaat hebt.


    @rest
    jullie helpen mee met niveau enigste verstandige reactie in deze topic is van niels jammer dat hij geen mod is want dan had hij onzin kunnen stoppen


    @admins
    waar zijn jullie deze had al lang een slotje moeten krijgen.


    Met vriendelijke groet, Rick van beek.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!