Carnaval-Hits.nl

• Beste Criminalspointers,

Ten eerste:
    Ik weet dat deze website onlangs ookal in de Check stond. Toen dit het geval was, was de website van een andere eigenaar.
    Ik heb vorige week de website over gekocht en naar mijn hand gezet.

Ik zou graag van jullie willen weten wat jullie van de website vinden. En wat er nog beter zou kunnen (dit natuurlijk altijd met opbouwende kritiek!)

En/of jullie een eventuele waarde zoude willen schatten?
    Ik ben niet van plan om de website te verkopen, maar ben benieuwd wat jullie ervan denken.

De website wordt momenteel door zo'n 30 a 45 mensen per dag bezocht (dit is zonder reclame). En de inkomsten zijn nog Nihil/verwaarloosbaar.
    Ik ben natuurlijk momenteel druk bezig met her & der reclame te maken en linkpartners te werven.
    (dus intresse in een linkpartners schap? stuur even een pb)

dan natuurlijk nog de link:
    http://carnaval-hits.nl

Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans

Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

• Beste tieske.

Wat zou u kunnen verbeteren om de verdiensten beter te maken, Als u nog geen youtube partner bent en ook niet gaat doen raad ik u een andere video host aan zoals http://www.zideo.nl , Zideo betaald u 2,euro per 1000 UNIEKE vieuws zo maakt u een kleine omzet.
    Het is natuurlijk wel met reclame maar dat heb ik er voor over , verder is het wel een simpele maar wel redelijke layout niks op aan te merken ga zo door ! het gaat je goed :$

• scarface
    Ten eerste bedankt voor je reactie.

Heb je nog tips om hoe deze (volgens jou) redelijke layout te verbeteren?

[offtopic]en je hebt een pb ivm het partnerschap met Zideo[/offtopic]

Verder wil ik nog even aangeven dat er nog wat kleine veranderingen zijn doorgevoerd:
    Zo hebben we enkele namen van categorieen/pagina's veranderd.
    En is het dropdown menu breeder geworden zodat de Artiesten namen (minder vaak) over 2 regels getoond dienen te worden.

[offtopic]Ben inmiddels zelf natuurlijk in volle gang Carnaval aan het vieren vandaar pas deze (verlate) reacite.
    Nee vandaag idd niet maar dit omdat ik morge o.a. weer moet werken. En ik me geld liever uitgeef aan me andere hobby's zoals Motorrijden.[/offtopic]

Met vriendelijke groet,
    Mathijs Lormans

Designer / Sustainability expert: Lormans Design
    Design, Engineering and Development
    Bouwkundig ontwerp, tekenwerk, advies en projectmanagement!
    3D modeling en 3D printing

• Beste tieske.

Uw site is mooi genoeg dat heb ik al eerder gezegt mijn complimenten. Nu kan u nog wat bij verdienen door bijvoorbeeld alle video's naar zideo uploaden en dan die op uw site te plaatsen. Dan begint het al een beetje een lopende site te worden en levert het je ook nog wat op. Ik zal de website graag uitleggen hoe hij werkt daarintegen ga ik nu mijn berichten kijken.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!