Verschillende lay-outs

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Hallo,


    Ten eerste ik heb je mail niet, dus ik neem aan gewoon via PB?
    Ten tweede waarom moeten wij een voorbeeld sturen? als we niet weten wat jij leuk vind..
    Ten derde vind ik het noodzakelijk dat je zelf de prijs opsteld, of teminste wat je ervoor over hebt. Sinds je nu wel gewoon zegt dat je een budget hebt, maar waar valt dat in? een XX-Bedrag, XXX-Bedrag, low-med-high? Geef ons eens meer informatie ^o)


    Een Maffia (ingame of outgame layout?)
    Webshop layout
    en een Forum layout


    Geef jij eens wat voorbeelden, in welke richting het moet gaan. :} Hoe moeten we anders wat maken wat jij leuk vind, tenzij je gewoon een collectie layouts wil zien?


    Mvg,LP

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Ik ben niet op zoek naar een designer, gewoon bestaande lay-outs, daarom lijkt het me handig als je laat zien wat je hebt liggen...


    Zoals ik al in mijn startpost zeg: budget is aanwezig, ik praat hier over euro500,- totaal, wat ik niet verwacht uit te geven hier (gezien de kwaliteit van de gemiddelde designer hier), leek me dan ook niet echt nodig dit te posten.


    Mijn mail kun je natuurlijk om vragen, dit mag niet in het topic gezet worden, lijkt me dus nogal logisch.......


    Dus nogmaals:
    Heb jij een lay-out liggen die past in één van de genoemde categorieën;
    Post het of stuur een berichtje.

  • Citaat van JohanK

    Beste,


    Ik verkoop deze layout: http://www.barzini.nl/v3 voor euro550 euro


    Johan.


    Beste,


    Helaas vind ik deze lay-out dit geld niet waard, daarbij is mijn budget euro500,-, geen euro550,-.


    Edit:
    Ik krijg berichten van mensen die mij een lay-out aanbieden die niet uniek is.. hier ben ik NIET naar opzoek!


    Ik zoek alleen unieke lay-outs waarvan ik ALLE rechten krijg.


    Groeten.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!