Free portfolio layout

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Ik was al te enthousiast toen ik de screenshot zag, ik dacht namelijk gelijk aan de layout van straatjunk (xD).


    Gelijk op download gedrukt, daarna keek ik even goed sinds ik wat andere dingetjes erbij zag.. is het inderdaad gewoon een portfolio :$ ook mooi :P maarja een moderator hoeft niet persee hem bij de downloads te zetten :p je kan zelf ook gewoon rechts laatste optie onder het kopje 'Downloads' op '+ Download toevoegen' drukken, om hem toe te kunnen voegen. Een Administrator of Moderator gaat hem dan na checken en accepteren/afwijzen. (a)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Wil ik ook bij downloads zetten maar krijg dit:


    404: Niet gevonden
    Helaas, hoe hard we ook gezocht hebben, we kunnen deze pagina niet vinden.
    Misschien is er iets misgegaan. Of heb je misschien de verkeerde URL ingetikt?


    Je kunt wellicht de goede pagina vinden via onze zoekfunctie, rechtsboven op deze pagina.
    Anders kunnen we je aanraden eens naar het linker- of rechtermenu te kijken. Er staat vast wel iets van jouw gading tussen!


    Onze excuses voor het ongemak.



  • Awhh, dan inderdaad maar wachten op een administrator of moderator die het even voor je kan doen. :hmm:

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!