2miljoen mailadressen

  • Beste cp


    Ik heb hier 2miljoen mail adressen als niet meer is.
    Ik bied ze te koop aan.
    Ik ga geen bedrag geven jullie mogen bieden vanaf 10 euro.


    Deze nooit eerder verkocht


    Met vriendelijke groet


    Gofie

    Mvg Christoffer



    Bezig met me 3 sites.
    Zit meer tijd in dan ik had gedacht.
    ;):cheer:(c)(c)

  • als het legaal is wil ik ze natuurlijk wel (xD) een mailtje naar 2miljoen mensen.. moet wel leden opleveren.. zo niet dan klopt er iets niet :p

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • als je met een bewijs komt ofsow :D bied ik graag :p ik heb zelf ook miljoenen mail addressen in me bezit.. maar die heb ik gewoon zo 1,2,3 op allerlei websites gevonden.. dus als ik ze dan eenmaal heb gekocht.. wil ik ook wel even kijken of daarvan (de jouwe) ook tussen de mijnen zitten (xD) btw watvoor mail addressen zijn het?

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Ik heb ook wel een bestand van 1 miljoen email adressen, deze is illegaal.


    Het lijkt me niet dat jij via je 'baas' legaal deze email adressen hebt gekregen. Mocht het toch zo zijn dan moet jou baas kunnen aantonen dat hij deze via verscheidene websites heeft verkregen en dan moet jij dat dus ook laten zien.


    Volgens mij kun je dat niet. Het lijkt me dat het beter is dat het topic gesloten wordt voordat je jezelf meer problemen op de hals haalt.


    "bieden vanaf 10 euro wat moet ik dan zeggen 3000 euro ik ben niet zo als al ander mensen " - Als je slim bent had je dit gedaan, maar dat blijkt dus wel weer. Waarom zou anders een TV ook een minimale prijs hebben, overal ligt een minimum prijs aanvast..

  • Aangezien je mijn vraag niet beantwoord om bewijs te tonen, citeer ik het volgende:


    Adresbestanden kunnen alleen worden gebruikt als de verzender vooraf toestemming heeft gekregen om naar deze adressen (of telefoonnummers) elektronische berichten te versturen. Indien de verzender geen bestaande klantrelatie heeft of geen expliciete toestemming kan tonen, kan het adresbestand niet worden gebruikt. Een verzender moet zich goed laten voorlichten over de risico?s van het gebruik van een adresbestand van een ander. Vaak is dat niet legaal.


    Bron:
    https://www.spamklacht.nl/ik-v…n/veelgestelde-vragen/#20


    Kortom jij moet ook bewijzen hebben.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!