Unieke Twitter Software en Website

  • GAAT WEG TEGEN ELK AANNEMELIJK BOD!


    Mijn collega en ik hebben nog een oud project liggen waar we niks mee doen. Het gaat om een website waar we onze eigen gemaakte twitter software verkopen. De twitter software is uniek, gebruikers kunnen er o.a. meer followers mee krijgen en het beheer van hun accounts is gemakkelijker. Het is gemaakt d.m.v. van VB.NET en het werkt volledig automatisch met de website samen. Wanneer iemand een betaling online doet via PayPal krijgt hij automatisch toegang tot de software d.m.v. onze uitgebreide AUTH systeem. Dit betekend ook dat als de gebruiker 1 licentie koopt het dus op slechts 1 PC kan gebruiken.


    * De software dient ge-update te worden, doordat twitter ook ge-update is.
    * U krijgt de volledige SOURCE code van de software.
    * U krijgt de volledige website incl design.
    * U krijgt zowel de .NET en .NL domeinnaam excl. de hosting.


    Website is te bekijken op:
    - http://bit.ly/yPpKYD


    Software:
    - De software functies en screenshots kunt u ook hier bekijken http://bit.ly/yPpKYD


    Alleen serieuze biedingen!


    Mvg.
    Marko M.

  • Hey Robin,


    Je kan bieden wat je wilt, praten kan altijd :) Mensen die met xx bedragen komen neem ik niet serieus. Iedereen weet dat dit veel kan opleveren mits je het goed verkoopt. Ik richt me momenteel op een groot Facebook project, vandaar dat ik hierin geen tijd meer wil stoppen.

  • Graag wil ik weten wat je er inmiddels all mee hebt verdient. Weet ik ook gelijk of het bevalt onder de twitter gebruikers.. PM Me maar.. of zet het in de Begin Topic^o) en rond welk bedrag is een serieus bod? XX-XXX/LOW-MED-HIGH?

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Hey,


    Ik heb het project niet live laten gaan, maar het heeft dezelfde features als TweetAdder.com maar met een interface die meer overzicht biedt. Programma is beveiligd en er zit een HWID AUTH module in.


    Betaling werkt volledig automatisch met de programma, betalingen gaan via PayPal.


    Bied maar via PM wat je het waard vind!

  • Hmm, als u concreter bent dan kan ik misschien een bod uitbrengen.
    ik heb tweetadder 3.0 gekocht voor $188 kan is dit vergelijken met uw software.


    Btw ik snap er niks van als iemand mij wilt helpen krijgt die gratis bezoekers via de programma :D

  • Citaat van CrimiClub

    Hmm, als u concreter bent dan kan ik misschien een bod uitbrengen.
    ik heb tweetadder 3.0 gekocht voor $188 kan is dit vergelijken met uw software.


    TweetAdder heeft wat kleine extra features meer als mijn software, maar aan die features heb je vrijwel niks aan... De belangrijkste features zitten in mijn software om relaties met je followers te blijven behouden, je producten/site doelgericht te promoten en meer doelgerichte followers te krijgen... Op de website zie je de features en screenshots ervan.


    U krijgt niet een licentie, maar de volledige rechten van de software, u mag de software doorverkopen, dus eigenlijk bent u een provider zoals TweetAdder.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.01.12 08:31:53:
    Dit kan, maar onthoud dat teamviewer voor lag veroorzaakt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!