Beste criminalspoint,
Ik heb 45,72 euro paypal en zou graag 45 euro op bank willen hebben wie kan mij daarbij helpen?
Met vriendelijke groet,
Habib
Beste criminalspoint,
Ik heb 45,72 euro paypal en zou graag 45 euro op bank willen hebben wie kan mij daarbij helpen?
Met vriendelijke groet,
Habib
Gewoon naar eigen bank overmaken :s
Dit is maar voor 1 keer ga geen paypal meer gebruiken dus ik zou het liever willen doen zonder iets te koppelen aan paypal dus dit is de enige oplossing.
Lijkt me eerlijk gezegd niet zo verstandig, aangezien veel mensen hier niet te vertrouwen zijn dat betreft.
de CP Team moet wel te vertrouwen zijn.. miss als een iemand van hun tijd heeft? :p daar wil ik normaal ook het liefst zulke dingen mee regelen.. Btw nadat je paypal hebt gekoppeld aan je bank kan je hem toch ook gewoon weer loskoppelen? lijkt me dom als dat niet kan
[offtopic](instead of newcomers with an 1post count, that i do not know in any way (xD))[/offtopic]
Ja ik zocht ook naar een crewlid maar kon niemand vinden die tijd had?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.01.12 09:42:07:
Ik zoek nog steeds iemand
Bumpje
Je hoeft toch niet eens je paypal aan je bank gekoppeld te hebben om het over te schrijven -.-'
Op wallieinwisselen heb ik nog 7,50 euro dat je naar jouw bank kan overschrijven. (U mag dit zelf doen (ww))
Met 7,50 euro paypal ben ik tevreden.
:slotje: graag
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!