Al last van gehad?

  • Hey,


    Ik enkele weken geleden een topic aangemaakt omdat ik op zoek was naar een script voor een hosting.


    ......, is zijn accountnaam, kwam mij te hulp en zei wat te kunnen maken voor 250 euro. Ik betaalde een voorschot de helft. En na enkele dagen stilte kreeg ik opeens reactie van kijk ik heb een voorbeeld, een volledige site in het engels Ik was niet akkoord. maar kon er niet op reageren, doordat ik in het buitenland zat voor mijn werk.
    Meneer begon te dreigen met een advocaat omdat hij zogezegd al meerdere keren was bedrogen.
    Ik melde hem dat ik in het buitenland zat, en hij zijn geld op de dinsdag ging krijgen.
    Ik ben een man van mijn woord en dinsdag kreeg hij dan het overige bedrag. Maar tot op vandaag kreeg ik nog steeds niets.


    Meneer dreig met een advocaat, krijgt zijn geld, maar ik ben wel opgelicht.


    Het gaat om deze persoon: ....... Ik weet niet waar ik dit moest neerzetten, dus doe ik het hier.


    Ik hoop dat ik met dit topic geen waarschuwing krijg ofzo, enkel wil ik helpen de smeerlappen eruit te halen.


    Groetjes,
    Thomas

  • Misschien miscommunicatie..?


    En naja dit topic gaat waarschijnlijk niet veel opleveren, want wat in de regels staat (1.6 Het (al dan niet opzettelijk) zwartmaken van personen, websites of bedrijven is niet toegestaan.) zal zo meteen vast en zeker gelden.:p

  • Ik vind dat cp met dit soort zaken verdere stappen moet ondernemen dan alleen een "bannetje".
    En een ban haalt nog niks uit want ga op een proxy (dat hoeft zelfs nog niet) en maak een nieuw acc.
    Dit is al de zoveelste persoon die door een ander persoon van hier op cp al word bedrogen!
    En nooit dit cp hier iets aan maar dan ook nooit!

  • Ik ken ..... al een jaar of 2 en ik heb altijd goed zaken met hem gedaan bij mij werkte het eerst maken dan betalen. Het kan zijn dat hij wat vertraging heeft opgelopen of iets prive ik denk dat u uw lay-out wel zult krijgen.

  • Citaat van Maviose


    Dan nog, lees de regels, mensen zwart maken mag niet in het openbaar. Enkel een PB zal iets kunnen doen.


    Lees de wet ;) oplichten mag ook niet.

  • Citaat van bboy


    Lees de wet ;) oplichten mag ook niet.


    Ik ken de wetten al maar te goed (ik doe recht). Inderdaad het mag niet, maar het is hier ook op CP, hier hebben ze ook hun regels.


    Desnoods kan de TS stappen ondernemen, maar moet niemand in het openbaar zwart maken.

  • 1.6 Het (al dan niet opzettelijk) zwartmaken van personen, websites of bedrijven is niet toegestaan.


    Ik hoef toch niet naar de laatste paar reacties gaan uitleggen waarom wij vinden dat het openbaar iemand aan de schandpaal te nagelen niet goed vinden. De reacties hier boven zegt al genoeg. Daarom sluit ik deze topic dan ook.


    En je mag al je bewijs sturen naar een van de beheerders.
    En dan kijken wij of er echt sprake is van oplichting.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!