Beste,
Ik ga volgende week een Samsung Galaxy Gio S5660 kopen.
Wat vinden jullie van deze gsm,
En wat zijn je ervaringen ermee?
Groeten,
Bboy
Beste,
Ik ga volgende week een Samsung Galaxy Gio S5660 kopen.
Wat vinden jullie van deze gsm,
En wat zijn je ervaringen ermee?
Groeten,
Bboy
Dat is de goedkoopste versie van Galaxy-lijn tog? Ik vind hem niet echt wat. Klein, en las dat het beeld ook niet helder was.
Maar ja, wie ben ik.
De goedkoopste dacht ik niet :p,
Ik heb daarnet de gsm eens mogen testen van iemand en de grootte vind ik perfect,
Ligt lekker in de hand dusja :p
Maar dat van de helderheid is wel waar.
Die is niet perfect.
Belgie of Nederland?
In Belgie loopt er een actie van 50 euro cashback, dus 149 betalen en 50 euro terug op de rekening
Ik woon in belgie, en waar is die actie dan?
Mobistar pakket kopen ( dus met een gratis simkaart herlaadkaart in de doos) dan krijgt u 50 euro terug:
Mobistar centers
Krefel, enz
Helaas is dat maar tot 31 december :p
Al reserveren in de winkel, 5 euro voorschot betalen is dan toch binnen de periode van aankoop
Altijd slim spelen, want in de solden zal deze beetje zakken van prijs, maar denk momenteel nog geen 50 euro. Ik bekijk het vanaf de solden en laat u iets weten
Dankje Sourceshop,
En Guitar, ik ben al jaren klant bij mobistar (nog nooit een andere provider) en altijd al goede service!
Galaxy Ace is net iets wat beter? Of de Galaxy Chat ?
Galaxy ace is wel wat beter,
Het kan zijn dat ik die misschien ooit wel zal kopen.
Maar momenteel heb ik niet echt nood aan een dure gsm die echt alles aan kan hoor :p
Als je hem zelf getest hebt en je bent er tevreden over waarom dan nog twijfelen ?
Ik weet niet wat je allemaal met je smartphone / gsm wilt doen maar zoals je zelf aangeeft heb je geen nood aan een dure gsm.
Ik zou zeggen ga naar een telefoonwinkel en test alle mobieltjes in dezelfde prijsklasse en vergelijk ze met elkaar en vraag er misschien uitleg over.
Kijk ook zeker online e.d kun je met de feestdagen of in de solden ook veel geld mee besparen, en gsm's veranderen elk jaar wel 10 keer dus de gsm die je nu koopt voor deze prijs is binnen 2 - 5 maanden weer overtroffen in dezelfde prijsklasse.
Hey Dein,
Ik ben van plan hem in de solden te kopen ja.
Maar ik zal er eerst nog eens rondneuzen bij de winkel en op internet :d.
Deze heb ik, de galaxy Gio. Echt een *** ding. Sloom, traag, geen helder beeld en al HELEMAAL NIET stabiel . Neem de ace of een andere maar alsjeblieft, doe je geld geen pijn!
Jij bent de eerste die ik dat hoor of zie zeggen :p
Nou maar vind jij dat er ook pluspunten zijn of niet?
Bboy, voor ~150,00 ne heb je een Galaxy met Android 2.3 en 3 MP én een toetsenbord. Kijk maar is goed rond, je zal de reclame wel al gezien hebben :p. Heb daar wel wat positieve zaken gehoord, enkel dat scherm wel wat kleiner is.
Ja, je dat zeggen ze allemaal.
Maar als je er iets meer apps op hebt, wordt hij veel slomer en onstabiel. Soms kan ik niet eens apps openen en crasht Android. En je kan er ook bijna niet op typen, beter ga naar een groter model kijken
Btw Bboy, ik heb een galaxy ace en ben er zeer tevreden. Was men geld wel waard en géén last van gehad.
Maar mensen ik zeg net:
Ik heb geen ding nodig om zoveel apps op te hebben, ik zal wel apps erop zetten maar max 10 ofzo
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!