Bedeiging

  • Ik heb een source die veel beter is dan de gratis gebugged Osbanditi source. Ik heb ooit iemand geholpen die wel een gebugged osbanditi source heeft. Om hem mooier te maken en minder bugs in zouden zitten. Vervolgens werd die persoon gehacked en gaf mij de schuld hier van. Nou wil die aangifte doen van diefstal terwijl het totaal niet dezelfde source is. En hij wil bij mij thuis langs komen om die source terug te komen halen. Met een paar man. En dat me kerst en oud en nieuw niet zo goed zou verlopen. Ik zelf heb deze source van iemand gekocht maar heb hier geen bewijs van. Omdat het via donatie bij targetpay is gegaan. En nou eist hij mijn source. Wat raden jullie mij aan en wat kan ik hier verder mee doen.
    Mvg. Grolsch.

  • Langs je huis komen om een source op te halen is natuurlijk onzin. Ik denk eerlijk gezegd dat dit een kinderachtige grap is. Ze hebben geen poot om op te staan juridisch gezien. En ik neem aan dat ze niet weten waar je woont toch?

  • Is gewoon lame, ze willen gewoon jou source rippen, snap niet dat jij je daar druk om maakt? Er gebeuren wel andere dingen in de wereld dan iemand die gehacked wordt.


    Naar je huis toe gaan is het meest zieligste van alles, dat is een dreigement en kun je laten vervolgen bij de rechtbank als je wil.


    Hoe je het nu uitlegt kan ik al wel raden dat de 'oplichter' in kwestie minderjarig is (waarschijnlijk 13 - 15 jaar).


    Kids van tegenwoordig kennen geen grenzen meer, zo'n kindjes moet je eens goed bijwerken, .. maarja dan gaan ze huilen en krijg jij de politie op je dak, en dat is het ook weer niet waard.


    Hij heeft niets te bewijzen, het is zijn schuld dat hij gehacked is, de politie lacht daarmee als je voor zoiets een klacht inlegt, true story!

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!