Citaat van QantusToon MeerAls je niet kan slicen moet je ook geen mening geven, zoals aangegeven in het vorige topic.
- Speciale lettertypes kan je met Cufon verwerken wat SEO vriendelijk is.
- Achtergrond kan je op verschillende manieren fullscreen laten komen.
Ik vind persoonlijk dat het voor de 2e keer niet slecht is, dat hij hier en daar misschien wat mist oke.
We zijn niet allemaal perfect hij vraagt daarom toch ook om tips of niet soms?
Kritiek van sommige mensen hier is echt overdreven af en toe, help iemand op weg daar is CP immers voor bedoelt toch ?
Als jij dat als kritiek opvat, mij best, maar als je wat beter gelezen had dan spreek ik over het lettertype dat niet zo mooi is, wat begin jij dan ineens over Cufon en SEO, dat weet ik heus zelf ook wel,..
Waar haal je het trouwens vandaan om mij te beoordelen dat ik niet kan slicen? Ik heb al meerdere keren layouts in xhtml (5) gezet, en die waren van een hoger niveau dan dat je hier op CP zult vinden.
Verder geef je zelf geen tips, maar komt wel wat reageren op mijn bericht ,..
Trouwens die afbeelding kun je inderdaad rekken, maar als ik met een 30" scherm naar die layout moet zien gaat zo'n afbeeldingen wel erg lelijk overkomen, of zit ik daar weer mis, omdat ik toch niet kan slicen?
Ontopic:
Kijk eens naar hoe andere layouts opgebouwd zijn, probeer daar iets van op te steken, in de design wereld leert iedereen van elkaars werk.