Layout wk poule

• Als jij dat als kritiek opvat, mij best, maar als je wat beter gelezen had dan spreek ik over het lettertype dat niet zo mooi is, wat begin jij dan ineens over Cufon en SEO, dat weet ik heus zelf ook wel,..

Waar haal je het trouwens vandaan om mij te beoordelen dat ik niet kan slicen? Ik heb al meerdere keren layouts in xhtml (5) gezet, en die waren van een hoger niveau dan dat je hier op CP zult vinden.

Verder geef je zelf geen tips, maar komt wel wat reageren op mijn bericht ,..

Trouwens die afbeelding kun je inderdaad rekken, maar als ik met een 30" scherm naar die layout moet zien gaat zo'n afbeeldingen wel erg lelijk overkomen, of zit ik daar weer mis, omdat ik toch niet kan slicen?

Ontopic:

Kijk eens naar hoe andere layouts opgebouwd zijn, probeer daar iets van op te steken, in de design wereld leert iedereen van elkaars werk.

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • 1. CP is bedoelt om mensen te helpen, jij haalt ze keihard onderuit in plaats van helpen.
    2. Lettertype keuze had je ook een normaal antwoord op kunnen geven jij doet direct achterlijk tegen de TS.
    3. Hoger niveau, natuurlijk is iedereen slechter dan jou, weer een vooroordeel.
    4. Ik geef inderdaad geen tips omdat ik zelf niet kan ontwerpen en dus geen inzicht erop heb. Weet wel dat alles mogelijk is tijdens een slice hoe gek je dit ook bedenkt.
    5. Hoezo lelijk, als jij normaal sliced kan jij hem in hoog kwaliteit neerzetten.

@TS
    Ik raad je aan wat tutorials te volgen want van CP leden zoals Dein zal je niks leren.
    Op deze manier wordt je alleen maar gedemotiveerd en zul je dus niks leren.
    Volg wat online tutorials over speciale effecten en vormen, daar kan je namelijk veel meer van leren.

• Als je in de check me categorie kijkt zie je de 2 topics van dezelfde persoon, waarom is het nodig om zo snel achter elkaar een check me topic te openen ? Gebruik toch gewoon je eerste topic daarvoor. Daar doelde ik op, keihard onderuit halen? Ik wou zeggen dat de TS niet voor elke layout een nieuw topic moet aanmaken.

Ik quoteer:

Citaat

Lettertype van de naam is niet passend.

Als jij dat een achterlijke opmerking noemt, dan moet je jezelf eens laten nakijken. :|

Never said that! Ik heb nooit beweerd dat ik beter ben dan iemand anders, hier zitten heus wel mensen
    met een deftige background kennis van programmeren.
    Ik zei vooral dat ze (de slices) beter zijn dan het niveau dat ik hier tegenkom qua. slicing, en dat kun je ruim opvatten. Leer eens iets juist interpreteren en wat te relativeren aub.

Ik kan zelf ook niet designen of een ontwerp maken, maar ik ken de know how's (UI, etc.).

Moet jij mij eens uitleggen om een afbeeldingen in hoge resoluties goed te weergeven als je maar één afbeelding hebt, die je niet mooi kan doortrekken. Ben eens benieuwd.

Haha, leuke hoor, kijk eens naar mijn posts en dan naar die van jou, er hebben heus al wel mensen iets van 'mij' geleerd. Als ik zie dat men zich ervoor wil inzetten help ik ze graag verder.

Jij demotiveert de TS met zo'n low quality post in zijn topic, je verwijst 'm zelf ook naar andere websites waar hij meer kan leren, terwijl ik mijn mening geef over zijn layout en jij dat ziet als kritiek ? Verklaar me dan eens waarom de TS toch al wat moeite gedaan heeft en de footer veranderd heeft, teken dat hij dat niet als kritiek opvatte maar als opbouwende kritiek!

Weer ontopic:

Ik zie dat je een aantal verbeter punten van mij hebt toegepast. Hij ziet er al een beetje beter uit, alleen vraag ik me af waarom je bij registreren dat rood hebt gebruikt?
    Die overlapping (nieuws en volgende wedstrijd) heb je leuk gedaan, alleen zou ik hier zelf iets meer effect (diepte) aan toevoegen, ook vind ik dat het rood wat afsteekt op de rest.

De omlijning rond je boxen klopt niet helemaal, is vanonder kleiner dan vanboven.

Ga je eens verdiepen in kleuren, lees er wat over en voer het uit. Succes. :cheer:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!