Unieke mafia RPG

  • Wat moet ik in hemelsnaam met een compleet Roemeense versie?
    Probeer het maar eens te spelen op de Roemeense manier!


    Tevens hoe moet ik anders aan de source komen en de psd's?
    Maakt mij niet uit hoor, er is geen licentie deze krijgt de koper van mij als hij / zij het domein er bij neemt!


    Cheers

    The man who said it\\\'s impossible,is always interrupt by the man who just did!

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • @ Carpmadness


    Dat vraag ik nou juist aan jou
    Waarom zou jij deze versie mogen verkopen als je samen met maffianet.org werkt omdat je hem / hun kent. Dus moet hij / hun het er mee eens zijn dat je het verkoopt lijkt me? Anders zijn er strx meer dan zijne + jouwe site met deze source online.


    Zie het niet als een aanval op jou maar als meer informatie winnen voor de andere:)

  • De verkoop is eenmalig en hoe vaak is de source verkocht / weggegeven aan anderen? Niet dat ik morgen iedereen ermee zie?

  • Hij is nog nooit verkocht, dit is eenmalig!
    De enige versies die er zijn is de roemeense (.ro) en de .nl versie van mij!


    Domein en source gaan weg ivm met een ander project die meer tijd in beslag neemt dan verwacht!


    Dus laten we eens gaan bieden, overigens het domein is onder gebracht bij versio.nl!


    Cheers

    The man who said it\\\'s impossible,is always interrupt by the man who just did!

  • de source mag niet worden door verkocht!
    er zijn er twee nu en dat blijft zo.


    de .ro en de .nl versie!


    Als de koper hem vrij geeft is hij niet uniek meer, en het is niet een open source!

    The man who said it\\\'s impossible,is always interrupt by the man who just did!

  • Citaat van Dein

    Is er een mogelijkheid om de .ro mee over te kopen zodat het allemaal in mijn bezit is?



    Als jou roemeens 100% is zou het een optie zijn! Maar nee de.ro is not for sale!
    Die site word beheerd door de eigenaar van mafianet.org!
    Het betreft hier alleen de .nl versie!


    Dein, wat had jij in gedachten om beide sites over te kopen?
    Denk niet dat we het eens zullen worden vwb de prijs.

    The man who said it\\\'s impossible,is always interrupt by the man who just did!

  • ik heb alle reacties en begin topic gelezen maar ik kom er niet uit, verkoop jij de source met alle rechten waarna het dan ook echt alleen van jouw is..? en gaat die romeinse dan ook offline want het is wel dezelfde site.. alleen andere taal? dan is het niet uniek... ik raadt je aan veeel meer informatie mee te geven sinds er gewoon een andere website aanwezig is met de hele source en ook gewoon de demo in begin topic mee geven.. en even deze topic laten opschonen ofsow want dit maakt me interrese wel lager.. :?:

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Geheel mee eens,van mij mag hij ook wel op slot! Geloof dat men meer behoefte heeft aan banditi sources :(


    Laat ik het zo zeggen, verkoop gaat niet door!

    The man who said it\\\'s impossible,is always interrupt by the man who just did!

  • nou nee kdenk niet dat men meer behoefte heeft aan banditi sources de enigste probleem hier is .. dat men zekerheid wilt hebben zodat ze/we niet worden opgelicht voor 150-300 euro.. want tja das niet niks, en je bent echt bekend hier op cp.. dat zie ik all aan je posts count + er bleek later een link in de css te staan van een andere website die totaal hetzelfde is maar dan in een andere taal wat dus kan blijken over een rip.. en daarom wilt men hier dus zekerheid en om zo snel de topic te laten sluiten lijkt me ook weer onnodig mja het is jouw keuze.

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

  • Slotje? Volgens mij moeten er ban punten worden uitgedeeld voor oplichting!


    "De verkoop is eenmalig, ik doe geheel afstand van het domein en de source!"


    Hieruit versta ik dat je alle rechten krijgt en dat er dan niemand anders meer de site in bezit heeft..


    "de source mag niet worden door verkocht!"


    Waarom mag jij hem wel doorverkopen? Dan heeft degene toch ook doorverkoop rechten, als jij afstand doet?


    Heb jij een licentie? Dan is source niet meer uniek toch?


    [offtopic]Interesse kan wel lager liggen, maar hij houdt informatie achter... [/offtopic]

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!