Ervaring opdoen en helpen?

  • Hallo iedereen,


    Naar aanleiding van wat ik HIER heb geschreven kreeg ik een PB.


    Omdat er dus van één persoon belangstelling is wil ik hier dan ook daadwerkelijk werk van maken. Aangezien ik het eigenlijk al een jaar geleden zou doen.


    Het gaat om een gratis chatbox service. De chat werkt al met een leden database. Enkel moet deze wel geoptimaliseerd worden en paar dingen bij komen/wijzigen. En mogelijk uitbreidingen in der loop der tijd wanneer alles runt.


    Verder moet de site gemaakt worden. Deze is al deels gemaakt (custom made forum door mezelf). Maar alles moet herscript worden aangezien deze slecht in mekaar zit en niet OO.


    Geluid is aanwezig in de chat. De geluiden zijn door mijzelf gemaakt door middel van het programma Fruity Loops.


    Ik zoek dus mensen die mij hierbij willen helpen. Er wordt niet uitbetaald. Dit aangezien de chat service zelf waarschijnlijk mij enkel en alleen geld zal kosten. (layout - domein - hosting)


    Wat ik wel er voor kan geven is ervaring. Voor diegenen die geen OO kennen kunnen hierbij meteen goede OO leren. Dit omdat ik van plan ben om de site (lees: niet de chat) in een MVC(model view controller) pattern te maken.
    De chat is gemaakt in jQuery. Hieruit kan men dus ook ervaring opdoen.
    Verder wil ik goed gebruik maken van de database. Ik wil dat deze zo optimaal mogelijk werkt. Denk hierbij ook aan geavenceerde SQL queries die ik mogelijk een ander kan bijleren (JOIN/GROUP BY/Sub Queries)


    Er zijn echter wel enkele vereisten:
    - Redelijke kennis van php.
    Dit betekent dat je iedergeval productioneel volledige opties vanuit scratch kan bouwen.
    - Basis kennis javascript.
    Dit betekent dat je beetje doorhebt hoe de annotatie werkt van javascript en hoe het gebruikt wordt. Er gaat wel gebruik worden gemaakt van jQuery.
    - Basis kennis SQL.
    Reguliere SQLs moeten geen probleem zijn.
    - Veel ervaring in HTML en CCS(3) - hierover moet geen onduidelijkheid kunnen ontstaan.


    Ik zoek nog rond de twee mensen.


    Demo van wat ik tot nu toe heb kan je vragen via PM.


    Vragen in het algemeen kunnen in het topic geplaatst worden.


    Paar voorbeelden van wat er al is:







    Toestemming van R-Mijnten

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Citaat van Dein

    Hoe verloopt het project, krijgt iedere scripter toegang tot de ftp of .. ?
    Ziet er wel vet uit, jammer dat ikzelf al druk bezig ben met van alles.


    Iedereen krijgt toegang tot directadmin.


    Edit:
    Mogelijk dat ik er SVN op kan zetten, weet enkel niet hoe en hoe dit werkt in combinatie van php. Ik ken het wel icm Java.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!