MSN is gehackt wie kan helpen?

• hallo CP
    mij msn account c******@live.nl is gehackt
    ik weet wie het heeft gedaan maar helaas heb ik geen ip adress van hem

weet iemad misschien hoe ik dit account terug krijg dat is namelijk belangerijk
    al mijn accounts van verschillende sites zitten daar aan gekoppeld en die heb ik nodig want mijn mollie zit daar ook op ik stuur dalijk een bewijsstuk

groetjes
    menno,12

• en ik weet ook hoe het komt we zouden samen een bedrijf maken maar hij was heel erg lam en deed niks toen zij ik ik ga aleen verder toen nam hij wraak

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.11.11 09:18:54:

Uploaded with ImageShack.us
    klik erop om te vergroten

• Het enige wat je kan doen, is proberen de geheime vraag te beantwoorden. Of als je een alternatief e-mailadres hebt, daar het wachtwoord heen te laten sturen. Microsoft bellen zal weinig nut hebben, aangezien hun niet verantwoordelijk zijn voor je eigen fout. Namelijk je wachtwoord aan iemand doorgeven!

Overal op internet staat: vertrouw niemand, en geef geen belangrijke informatie zoals wachtwoorden aan iemand.

• Even voor de duidelijkheid je account is niet zomaar gehackt je zal toch wel degelijk iets prijsgegeven hebben ? Anders had je een slecht wachtwoord dat gemakkelijk te bruteforcen was of iets dergelijks. Ben er zelf van overtuigd dat die persoon een skid is.

Best kun je eens zien of je geen alternatief email had opgegeven dan kun je een nieuw wachtwoord daar op maken, zo niet, heb je een geheime vraag ingevuld? Als je die ook vergeten bent, tja dan ben je de klos. Microsoft gaat je niet zomaar zonder bewijzen je account teruggeven.

• https://account.live.com/Reset…d1043%26vv%3d1200&lc=1043

1. Kies hier de optie ik denk dat iemand anders mijn adres gebruikt.
    2. kies stel wachtwoord opniew in.
    3. vul email adres in waar het over gaat en de code.
    4. kies klantenondersteuning
    5. Vul het email adres in waar het over gaat, en een email adres waar je het nieuwe wachtwoord heen wil laten sturen.
    6. Vul alles in wat er wordt gevraagd en voila het kan geregeld worden.

• Volg de volgende stappen:

Citaat van Stap1

https://account.live.com/password/reset
    Voer hier je e-mailadres in en verifieer de captcha

Citaat van Stap2

Klik op klant ondersteuning
    en klik vervolgens weer op klant ondersteuning

Citaat van Stap3

Voer een tijdelijk e-mailadres in waar ze je op kunnen bereiken.

Citaat van Stap4

Vul alles wat er van je gevraagd word in.

Citaat van Stap5

Alles ingevuld? Druk op versturen binnen 24 uur krijg je op je tijdelijke e-mail een reactie.

• Citaat van Dein

Even voor de duidelijkheid je account is niet zomaar gehackt je zal toch wel degelijk iets prijsgegeven hebben ? Anders had je een slecht wachtwoord dat gemakkelijk te bruteforcen was of iets dergelijks. Ben er zelf van overtuigd dat die persoon een skid is.

Best kun je eens zien of je geen alternatief email had opgegeven dan kun je een nieuw wachtwoord daar op maken, zo niet, heb je een geheime vraag ingevuld? Als je die ook vergeten bent, tja dan ben je de klos. Microsoft gaat je niet zomaar zonder bewijzen je account teruggeven.

Of de hacker heeft zijn geboortedatum en wat antwoorden op geheime vragen losgekregen om zn wachtwoord te kunnen krijg of resetten zoniet tja dan heb je je aangemeld op een scam website die je wachtwoord wou en dus ws van hem was of niet? mag ik je vragen watvoor wachtwoord je gebruikte.. niet de wachtwoord zelf maar gwn ... letters met cijfers dat geen bestaande woorden bevat? veel of weinig..? :p

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• heb ik ook een keer gehad,
    toen vroeg iemand aan mij wat is jou favoriete eten.

De dag er na wilde ik op msn en was ik gehackt ook pogingen op andere probeerde die hacker dat,
    ook op een online spel waar ik meer dan 800 euro in heb zitten maar daar had ik een ander wachtwoord voor.

ik heb uit eindelijk met een hacker uit mijn lijst gesproken en die heeft mijn account terug gehackt.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!