beste cp ik heb een Game tablet tech met android 2.2 maar hoe kan ik een screenshot maken...
Ik heb al sommige progs geprobeert maar werkt niet me tablet moet "rooted" zijn ofzo..
weet iemand raad
?...
mvg binkkie
beste cp ik heb een Game tablet tech met android 2.2 maar hoe kan ik een screenshot maken...
Ik heb al sommige progs geprobeert maar werkt niet me tablet moet "rooted" zijn ofzo..
weet iemand raad
?...
mvg binkkie
Zal is zo via me tablet gaan kijken en het is tenslotte android dus het moet denk ik wel
en ik had ergens gelezen dat als Android 2.3.3 er is het mogelijk is om zonder rooten ofzo een screenshot te maken ik heb nu screencapture der op gezet en zal kijken of het werkt...
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.11.11 22:12:56:
ik ben er achter gekomen dat ik em moet rooten ofzo en dat kan met easy root iemand ervaring edit heb dus android 2.2 -,- dacht 2.3
Niet rooten;), is wel beter voor gebruik, slecht voor garantie. Had mobiel ook gerooted, maar kwam na 3 maand niet goed.
Normaal is dat je homescreen toets plus vollumeknop ingedrukt houden.
oke maar als de nieuwste aindroid komt is et dan wel mogelyk om screenshots tenemen
er is al een 3.0 en een 4.0 voor tabs ...
aah oke ben nu eff via me tablet nu eff uitvinden hoe ik kan updaten.....
Wachten op de officiële upGRADE van je merk. Dus b.v. Samsung (Kies programma) of gewoon met ODIN.
Voor toch te rooten: Cyangonemod 7.1
:cheers:
Citaat van Maviose
Normaal is dat je homescreen toets plus vollumeknop ingedrukt houden.
Dit zou normaal moeten werken.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!