Partner gezocht

  • Bij deze ben ik op zoek naar een partner.
    Het enige wat deze ter beschikking hoeft te stellen is zijn kvk en dergelijke zodat het ontvangen van ideal betalingen mogelijk is op targetpay
    De reden dat ik dit niet kan doen is omdat ik een belg ben en dat het dan niet mogelijk is.
    u ontvangt om elk dit te doen maandelijks 10% op de inkomsten


    Groeten

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Denk dat je lang zult zoeken, aangezien ik niemand ken die zomaar zijn btw. nr en kvk nr. vrijgeeft aan een dienst waar die niet voor ingeschreven staat ;) Gaan de belastingen niet leuk vinden denk ik en is strafbaar :p aangezien uw naam niet onder het kvk geregistreerd is.

  • Dus die partner moet ca. 30% inkomstenbelasting betalen over al die betalingen, daarnaast 19% B.T.W. afdragen en dan ook nog aansprakelijk zijn omdat alle handelingen wettelijk gezien met de KvK houder plaatsvinden. En dat alles voor 10% van de winst....goede deal lijkt me.

  • Opzich kan dat wel. Als de TS een Belgisch belastingnummer heeft kan hij/zij wel een factuur uitschrijven aan het Nederlandse bedrijf. In dat geval kan het geld toch worden overgemaakt. Maar nogsteeds is dat ongunstig voor beide partijen omdat er zo 2x belasting over moet worden betaald.

  • [offtopic]Zoiezo als belg kan u via paypal geen bancontact, ideal of dergelijke aanbieden. Dit omdat targetpay momenteel geen licentie meer heeft voor het buitenland (dit zal binnen enkele weken terug inorde zijn.[/offtopic]


    10% is zeker niet genoeg voor alle kosten

  • 1. het topic heeft vel te weinig informatie over wat je nou precies wil (gelukkig hebben onze leden het nu inmiddels geraden.


    2. Je hebt geen toestemming om naar een partner te zoeken

    Citaat


    4.3 Het ronselen van team- clan- en andere groeperingsleden is, zonder toestemming, verboden. Hiervoor is een uitzondering aan te vragen bij de moderators en beheerders van CriminalsPoint. Indien toestemming is verkregen moet duidelijk in het topic vermeldt worden door welk crewlid deze toestemming is gegeven.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!