Router valt uit

  • Hallo mensen,


    Ik zit nu al een erg lange tijd met het probleem dat de router uitvalt, waardoor dus ook het internet en de telefoon voor een kleine 2 minuten niet bruikbaar is. Het zijn maar 2 minuten, maar het is wel zéér hinderlijk.


    Ik heb wel eens wat opgezocht, en daar stond dat ik hem op een ander kanaal moest zetten, dat werkte een tijdje maar hij begon het weer te doen en alleen de avond al is hij 4x uitgevallen.. Erg vervelend.. Heeft iemand een idee wat ik moet doen?


    We gebruiken de KPN Experia Box.

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Simpelste oplossing is gewoon contact opnemen met KPN? Wanneer je modem/router defect is sturen ze een nieuwe op of anders melden ze je wat er mis gaat.

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Contact opnemen lijkt me dan wel de simpelste oplossing. Dit zal ik maar overlaten aan mijn moeder, aangezien ik nog niet volwassen ben en zij dit soort zaken regelt. ^^


    Is het mogelijk dat dit topic open blijft staan, mochten er eventuele problemen zijn na dat er gebeld is?

  • Geen probleem, we horen graag hoe het is afgelopen en indien KPN de oplossing niet bied helpen we je graag verder.

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Waarom je moeder laten bellen?
    Jij kan het toch ook? Ik denk dat jij meer verstand hebt van de computer/router/internet etc dan je moeder.


    Zo is dat bij mij ook, ik bel steeds naar de provider.
    Het zijn vriendelijke mensen aan de andere kant soms blijven we nog een dikke 5min zeveren over andere dingen met computers :cheer:

  • Nee, bel ze en zeg gewoon dat je router steeds uitvalt en dat je dat niet goed vindt.


    Dan zullen ze binnen 3 werkdagen gratis een nieuwe kpn experia box opsturen.


    (zo ging het bij mij)

  • Dit heb ik ook telkens op mijn playstation 3 dat mijn internet telkens uitvalt om de 11 minuten. Zowel bij playstation als bij mijn computer.


    Caiway gebeld alles uitgelegd, nieuwe monteur laten komen die vertelde dat we een nieuwe router moesten kopen. Zo gezegt zo gedaan, en hij blijft maar uitvallen, al is nu de ps3 opgelost.


    Probleem was dat de PS3 geen aparte poort had en die moest openstaan zodat je NAT type op PS3 network/netwerk op TYPE 2 komt te staan.


    Maar nu nog mijn PC?

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!