Ik wist even niet waar ik dit kan posten en hopelijk zit er een computer genie op cp die me hier even antwoord op kan geven..
ik heb gister een virus ontdekt.. en hij komt elke keer weer terug
maar ik wil even weten of dit ook bij de virus hoort
of dat het gewoon bij de systeem hoort?
in appdata/roaming folder zie je geen logs.dat
maar als ik via cmd;
cd %appdata%
dir /ah
doe dan krijg ik dit:
09-10-2011[offtopic]........[/offtopic]18:37[offtopic]...............[/offtopic]475.136[offtopic]..[/offtopic]G34WGUMTDA.exe [offtopic]<-- viruss![/offtopic]
04-07-2005[offtopic]........[/offtopic]04:56[offtopic]...[/offtopic]<DIR>[offtopic]................[/offtopic]iexplorer
24-05-2011[offtopic]........[/offtopic]03:02[offtopic]...[/offtopic]<DIR>[offtopic]................[/offtopic]ijjigame
07-09-2005[offtopic]........[/offtopic]20:07[offtopic]...............[/offtopic]332.847[offtopic]..[/offtopic]logs.dat [offtopic]<-- en dit is..?[/offtopic]
[offtopic]..........................[/offtopic]2 bestand<en>[offtopic].............[/offtopic]807.983 bytes
[offtopic]..........................[/offtopic]2 map<pen>[offtopic]..[/offtopic]10.388.267.008 bytes beschikbaar
(Let maar niet op de puntjes.. das gwn omdat cp niet tab spaces ondersteund)
dus ik wil graag weten wat die logs.dat is.. ik denk zelf een keylogger van die G34WGUMTDA virus.. die volgens my zelfs zichzelf ook weer aanmaakt na verwijdering.. telkens als ik m'n pc opstart.. start die programma ook op^^ want dat beweerde mijn anti-virus.. ik had beslist om hem toe te staan zodat ik er zelf eens na kan kijken..
als ik in cmd de logs.dat open
krijg ik allemaal vreemde troeps waar ik m'n wachtwoorden enzo niet tussen vindt maar het kan zijn dat ze worden ge decoded/encoded..? idk
HELP
want ik ben van plan ze nu te gaan verwijderen maar ik weet niet zkr of dit nou zo slim is.