Windows opstart blijft hangen

  • Hallo,


    gister avond heb ik een update van windows geinstalleerd en toen ik thuis kwam, 3 uur later wat hij nog bezig met de update. Vanochtend was de update klaar en zet ik mooi de computer aan en toen kwam de computer niet verder dan de tekst: WINDOWS STARTEN. Na een paar keer aan en uit zetten heb ik nog geen effect gemerkt. Na even google zijn er meer mensen die hier last van hebben gehad. Nu heb ik iets gevonden maar nu is mijn vraag of dit echt werkt, want straks verander ik het en dan is de gehele computer kapot.


    De link van het artikel is:
    http://www.alleswatjewiltweten…0000000000000.cdf-ms.html


    Dus graag wil ik weten of dit echt gaat werken van de mensen die er al eens ervaring mee hebben.


    Mvg, Gerben

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Wat patrickekkel zegt is inderdaad een goede oplossing maar nog makkelijker is gewoon een herstelpunt terug zetten via veilige modus. Wat je ook nog kunt doen is de update verwijderen.

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Nouja, dit probleem krijgen we de laatste tijd steeds vaker binnen op de zaak. Het komt uit ................. 4.0 (weet de naam zo niet meer). Dit is geen update die je persee nodig bent en hij zal zichzelf wel weer melden als de update is verwijderd de 2e keer gaat het meestal wel goed.

    This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

  • Wij hebben hem via de F8 functie terug gezet naar de laatste backup van woensdag. Hij werkte net weer toen ik thuis kwam. Hebben net de installatie standaard uitgezet, maarja nu zegt ie nog steeds dat hij wil updaten, ben nu nog ff met pc bezig en daarna kijken of hij na de update het nog doet.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.09.11 18:56:25:
    Computer doet weer, :slotje:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!