Hallo CP,
Ik wou een GPT site starten maar heb er geen tijd meer voor daarom verkoop ik hem je krijgt bij aankoop: de source, de databese, het domein.
Beginbod: 7euro.
Opbieden met: 0,50 cent.
Buynow: 15 euro.
Groetjes,
Fitim.
Hallo CP,
Ik wou een GPT site starten maar heb er geen tijd meer voor daarom verkoop ik hem je krijgt bij aankoop: de source, de databese, het domein.
Beginbod: 7euro.
Opbieden met: 0,50 cent.
Buynow: 15 euro.
Groetjes,
Fitim.
De source ?
Heb je dit zelf gescript of heb je dit als daadwerlijk een source gedownload.
Zoja heb je de licentie ervan?
De source die er nu op staat heb ik gekocht bij zo'n webmaster shop de layout heb ik zelf gemaakt:P
Heb je daar ook nog de licentie van?
Zat er niet bij kreeg gewoon de source die op de site zat en een uitleg hoe ik de boel kon installeren;)
Waar staat het domein geregistreerd?
versio.nl
Is dit niet de euroracers source en daar hoort echter wel een licentie bewijs bij?
Heb interesse en wil een zekerheid
Nee ik heb hem niet van euroracers als u interesse heeft kan ik laten zien waar ik heb gekocht hebt en een hele printscreen van de source (toen ik heb had gekocht, niet toen ik hem geheel had aangepast:P)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.08.11 23:58:14:
Pb verstuurd!
Even voor de zekerheid, deze source stond inderdaad te koop op een verkoopsite. Weet de naam niet meer en er werd ook geen officiele licentie bij geleverd.
Dat klopt;)
lol ik krijg nog geen eens Email activering en een paar dingen werken niet zoals ( contact en Linkpartners worden )
Dit topic is ook heel oud ben zelf bezig met het systeem te verbeteren en alles is nu al bijna af:)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.11.11 22:48:29:
A.Bijlsma heeft de site overgekocht.
gelukkig dat niemand hem dan heeft gekocht want hij bevat bugs volgens mij moet je altijd kijken of je website wel in orde is voor dat je hem verkoopt dan kun je deze topic netzo goed sluiten en dan weer opennen als die goed is
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!