Server

  • Beste,


    Ik ben vanplan om een Server tekopen om een Hoster teworden.


    Ik dacht aan http://link.marktplaats.nl/477706042


    Dit is een bedrijf die servers opleverd thuis.
    Ook kunnen ze je server direct beveiligen ETC voor doss enzovoort.


    Mijn vraag is
    Wat word ongeveer mijn inverstering voor een server+hosting bedrijf.


    En welke server kan ik het beste gaan nemen.


    Alvast bedankt!


    Geen OFF-Topic


    Jannick: Rechts in het menu kan je een kortere link vinden, scheelt 7 regels :P

  • Ik heb van mijn informatica leerkracht gehoord dat servers bj een constante temperatuur van 6 graden gehouden worden, zodat deze goed kunnen functioneren.
    Daarbij, waarom koop je zo iets tweedehands? Binnen 1 a 2 jaar is het hoogstwaarschijnlijk stuk en moet je nieuwe kopen, bij een nieuwe heb je er nog eens garantie bij + je bent al voor een dikke 10 jaar zeker dat dit goed zla macheren, kleine problemen niet meegerekend hé ;)

  • Ten eerste een Server thuis draaien is een Grote NO
    denk eerst eens aan je stroom gebruik en dan nog niet te spreken wat er gebeurd als je een stroom storing hebt van een paar uur.


    en ik lees ook dat je het wel laten instaleren en beveiligen
    heel leuk maar wat nou als je een probleem krijgt als de server al bij jou draait ! zowel hardware matig als software matig,
    Denk niet te makkelijk met het Hosten
    het is zeker niet achteruit zitten en geld verdienen


    En als je dan alsnog een Hosting bedrijfje wil beginnen
    zou ik als ik jou was eerst eens beginnen met een Reseller acount of een Virtual Private server. al dan niet managed

  • Citaat van patrickekkel

    Ten eerste een Server thuis draaien is een Grote NO
    denk eerst eens aan je stroom gebruik en dan nog niet te spreken wat er gebeurd als je een stroom storing hebt van een paar uur.
    ....



    ik ken genoeg mensen die totaal geen problemen hiermee hebben.. (die gewoon all jaren servers thuis runnen..) je moet er alleen wel een goed zakcentje voor hebben (xD) en de problemen dat ligt aan jezelf^o) maarja ik zou wel eerst klein beginnen voor je te veel geld gaat uitgeven aan dingen waar je geen verstand van hebt (a)

    O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!