Laptop problemen

  • Yooo CP leden.
    Zoals Tycho al problemen met zijn PC heeft heb ik met mijn laptop ik heb es PC WIZARD 2008 gedownload en zo kun je zien hoe warm je procesors word en dergelijke en mijne loopt soms wel es op tot een graad of 92! dit is dus niet normaal want ik zit ongeveer 3 uurtjes op de laptop over de hele dag en dan zo warm worden kan toch eigelijk niet?


    Nou had ik al 2 mogelijke oorzaken


    1.teveel stof in mijn laptop alleen ik durf hem niet open temaken heb een Acer Aspire 9305AWSMi heb hem nu al een kleine 2 jaar maar word snel warm als staat een AMD Athlon daar wel beetje bekend voor. maar even over het probleem van de laptop open maken ik heb er niet veel ervaring mee dus zou iemand mij misschien een beetje raad kunnen geven?


    2.Te weinig schijfruimte heb intotaal 120GB HDD en op de C schijf nog maar 1,8GB over van de 51GB op de schijf ik sla nu een beetje op de D schijf op (alleen WOW).




    PS:Als ik Warrock half uurtje speel dan word me laptop pas echt snel warm dus kan iemand mij hier aub bij helpen?


    Alvast bedankt,
    Gz_Soldier:cheer:

  • Eey,
    Ik heb zelf ook een laptop een packerd bell (aanschafwaarde €1200)
    Heb hem nu 1,4 jaar maar een en al problemen met mijn video kaart.
    ik heb hem nou al 3 keer terug gestuurd maar nog steeds het zelfde probleem het is wel iets minder maar ok.
    Wat mijn probleem is de eerste keer ging mijn beeld op 4 bit dus ik kon er niks mee.Toen hij gemaakt was deed hij het 1 a 2 dagen en daarna was die weer kapot,toen bleef wel het beeld op 32bit maar je kon geen spelletjes spelen zoals C&C3. Dus ik had hem weer opgestuurd toen kreeg ik hem weer terug en toen deed hij het een week dus ik dacht hij is gemaakt maar nee kan weer geen spellen spelen.Maar soms word die laptop ook achterlijk heet maar dan gaat die vanzelf uit (beveiliging) dus weet iemand een oplossing voor die warmte of voor die video kaart dan zou ik het ook graag horen.