Scripter gezocht!

  • Beste lezers,
    Ik heb een website gemaakt (crime2go.tk) maar ben niet zo handig met scripten... Daarom wil ik vragen wie er vrijwillig wil scripten voor me, het gaat er dan meestal om dat je drank kan kopen etc. Dit moet wel voor een MM website geschikt zijn! (Je hoeft niet per se voor altijd een scripter te zijn. Als je hier een leuk script plaatst is het al genoeg)


    Mvg,
    Crime2Go


    P.S: Om reacties te voorkomen zoals 'Er staan er genoeg onder het kopje scripts'; daar heb ik gekeken, maar de meeste werken niet:|


    Toestemming van Willem

    De sollicitaties van HabboTimes zijn open, kijk snel op NL-HabboTimes.tk!


    Post counter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Inderdaad, je kan eigen scripts toevoegen. Wie heeft interesse? En dat andere topic is gesloten omdat ik daar geen toestemming voor had, en bij deze wel;)

    De sollicitaties van HabboTimes zijn open, kijk snel op NL-HabboTimes.tk!


    Post counter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

  • Citaat van brandon192

    [offtopic]Heel even heb een tijdje niet op mijnmaffia gezetten maar ik weet niks ervan dat je je eigen scripts kunt toevoegen.
    Dus misschien wil jij gewoon een script verkopen aan mijnmaffia of ik moet nog eens op mijnmaffia kijken.[/offtopic]


    Je hebt een advertentieblok en een aantal eigen pagina's;) Het is dus mogelijk om scripts toe te voegen, lijkt me zo(xD)

    De sollicitaties van HabboTimes zijn open, kijk snel op NL-HabboTimes.tk!


    Post counter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

  • Citaat van Guitar

    @Hierboven


    HTML kan ja, maar als je PHP wil moet je dat op een eigen host zetten en dan via HTML in je site plakken ;) Maar je kan niet met een API of zo werkende scripts maken :)


    Oh, oké... Maar ik heb sowieso nog wat andere scripts nodig:p

    De sollicitaties van HabboTimes zijn open, kijk snel op NL-HabboTimes.tk!


    Post counter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

  • Ik begrijp het even niet.
    Er staan ten eerste al duizende maffia scripts op het internet.
    Maarja het klopt je kunt inderdaad bij je ads blok en eigen pagina wat toevoegen maar kdenk dat het een beetje lastig gaat worden voor een script te schrijven dat ten eerste al aansluit op je database en heb je wel toestemming voor dat te doen van mijnmaffia

  • Citaat van jumpertim1

    Oh.. haha nou ik kan wel een geluksrad script maken voor je wilt..
    maar doe dat niet gratis.


    Oh... dan ga ik wel even verder op zoek, mijn budget voor dit soort dingen is namelijk erg laag:(

    De sollicitaties van HabboTimes zijn open, kijk snel op NL-HabboTimes.tk!


    Post counter: 100 - 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 700 - 800 - 900 - 1000

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!