Layout slice en based

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • in de body een position center; zette^^ zoek maar op :P maar hij is mooi gelukt! doe je dit niet all langer dan? omdat mmdesign.woelmuis.nl er proffesioneler uit ziet.. :p (en major-crime... kartracing..)

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Citaat van h4x0r666

in de body een position center; zette^^ zoek maar op :P maar hij is mooi gelukt! doe je dit niet all langer dan? omdat mmdesign.woelmuis.nl er proffesioneler uit ziet.. :p (en major-crime... kartracing..)

mmdesign heb ik van internet major-crime gekocht en kartracing is gemaakt door een vriend

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.07.11 15:32:33:
    oja dit is css code

• sorry afbeelding verwijderd... gebruik maar gwn een goeie css code in je body en alles is goed-.-

PHP
    position: absolute; left: 100px;

in de body zetten en dan krijg je de resultaat van hierbove.. getest in firefox, google chrome & internet explorer:

en me tip is dat je hem gewoon laat uitrekken tot fullscreen .. zodat bevoorbeeld bij een grotere scherm hij gwn wordt uitgerekt.. zodatie past lol.. zonder die zijkant lijntjes^^ veel geluk(a)

O o
    /¯/__________________________/¯¯
    | <๖ۣۜJunior Front-end Webdeveloper/>
    \_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\__
    /||\
    /¯\
    Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic.

• Ik zou wat meer aandacht geven aan de footer en met icoontjes in de menu's werken.

Ook zou ik in het topmenu linkpartners en nieuwste spellen verwisselen.

Ook wat aandacht aan de header gven, dat geel/oranje past niet zo goed bij de rest v/d layout

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!