Layout slice

• Mooi, maar er stoort me toch iets.

Bij de rollover komt een "kogelshot" te staan. Zou je het niet gewoon dikker maken? Dan is het ook duidelijk

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.07.11 08:58:11:
    haja,nog iets. Op een ingame kunnen inloggen?

• Misschien dat de balkjes van rankvordering, levens en power en andere style krijgen? Dus met de inner shadow e.d. Dat het dus niet zo saai rood en groen is.

• Als je seo vriendelijk wil werken mag je maar 1 heading ( h1 ) tag gebruiken op een website als bijv tekst van de website. H2, h3, h4 mag je zoveel mogelijk gebruiken..

Voor de rest gebruik overal divjes en niet div en tabellen bij elkaar. Het is netter als je overal divjes maakt.

Ik heb het gevoel dat ik niet op een submit veld kan klikken, zet daar een cursor: pointer overheen zodat je weet dat je kan klikken. De input velden zo maken met een onclick dat de tekst weg gaat?

Geef wat meer ruimte tussen de content en de header, voorbeeld hiervan is het kopje criminaliteit en de balkjes erboven, die zit te dicht op elkaar.

Gebruik is een algemene class om de content bok login heen en om errors heen en om recruit etc. zodat je geen <br /> eronder hoeft te doen wat lelijk staat in je code.

Dit is niet echt netjes gesliced, <font color="#54483c"><strong>Helaas je bent opgepakt!</strong> Je moet nu 3 minuten vast zitten in de gevangenis!</font>
    Probeer die font gewoon aan een class mee te geven in een span om de tekst.. Gebruik een class om tekst heen waar <strong> staat is netter, en makkelijker aanpasbaar.

Het verloop van inhoud-footer naar footer klopt niet helemaal met het plaatje die opeens stopt.

Volgens mij heb ik nu al best veel puntjes voor je.
    Hoop dat je er wat aan hebt, zijn op zich wel puntjes waardoor je je slice netjes maakt.

Toevallig zie ik deze topic en dacht ik even wat puntjes geven, zit namelijk voor de rest nooit meer op deze site door het niveau.

Overigens is je top menu met je naam Frenzo zeer lelijk gemaakt, leer is meer divjes te maken i.p.v fonts mee geven in de code + bij de image staat margin-right etc om heen zet daar een div om heen en geef daar de juiste attributen, dat heet netjes slicen namelijk.

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

• Nog een tip haal alle h1 tags weg en zet er een onzichtbaar achter de header maffiaminds. ;) dat is namelijk seo vriendelijk en zet als tekst gewoon maffiaminds maar dan wel zo dat je hem niet ziet op de achtegrond, hier kun je text-indent voor gebruiken.

School
    Tweedejaars Informatica Student @ Hogeschool Rotterdam.

Webtalen
    - PHP ( OOP )
    - SQL
    - JavaScript i.c.m. jQuery framework
    - (x)HTML
    - CSS
    - Actionscript
    - XML

Programmeertalen
    - Java
    - C#
    - Ruby i.c.m. on Rails framework

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!