Hallo,
Ik werk bij een in- en export bedrijf ik ben zelf 16 jaar oud en ik verdien 4.50 per uur
[offtopic]is dat veel voor mijn leeftijd of teweinig?[/offtopic]
Hallo,
Ik werk bij een in- en export bedrijf ik ben zelf 16 jaar oud en ik verdien 4.50 per uur
[offtopic]is dat veel voor mijn leeftijd of teweinig?[/offtopic]
Je titel zegt iets heel anders dan de inhoud van je topic?
Misschien even aanpassen?
--- Inhoud ---
?4,50 is volgens mij gemiddeld voor een 16-jarige, dus het zit in de goede richting.
Nou wat ik hier in Amsterdam zie...
Albert Heijn = 3 euro +-
Alleen met zwart werken kan je 5 euro verdienen..
Dus je zit zeker goed
Volgens mij is dit te weinig. Hier in belgie is het tussen 7 en 12 euro per uur.
in de supermarkten verdien je rond de 3.00-3.30 en gaat nog geld vanaf en bij mijn werk krijg ik 4.50 per uur (alleen avond werk niet overdag) en na 10 uur avond krijg je 6 euro per uur en er gaat helemaal niks vanaf.
Ik vind het heel weinig
11/12 euro per uur :p ik werk wel in een fabriek als jobstudent
http://www.salaris-informatie.…dig-wettelijk-minimumloon
Google kan nooit kwaad.
Je moet kijken in het 36 uur vak.
Slotje aangezien TS niet eens gezocht heeft via Googe en de vraag beantwoord is.
Ikzelf verdien 4,19 per uur plus fooi. Daarbij komt nog dat wat ik verdien aan mijn sites plus extra werk. Daarbij komt nog dat ik studiefinanciering krijg.
Edit:
Mijn fout, exuses
@brokentrack uhmm dit is over het algemeen hoeveel euro per uur mensen verdienen niet alleen ik het gaat over verschillende banen en ik heb op deze sites al gekeken
Hoe komt het dat jullie zo weinig verdienen?
uhmm hoe oud ben je dpm_x?
Nee hoor Dpm, ik koerier soms wel is en dan ontvang ik 25 euro per opdracht. (kwartiertje brengen)
Alleen ik ontvang niet altijd opdrachten dus het is 3-4x per week.
kben 16
ik krijg per week uitbetaald
België en Nederland is het verschillend.
In België wordt je betaald als gewone werknemer en je moet geen belasting betalen dus verdien je alles.
In Nederland hebben ze iets aparts voor studenten
Hmmm ik verdiende toen 8,6 per uur.
Ik woon weliswaar in belgie
Ik zou toch iets meer vragen. Zorg er alleen voor dat het niet te veel opvalt. Elk jaar een euro meer dan zit je goed. Doe ik ook en ik zit nu op 32 euro per uur. Ik ben trouwens 32 jaar oud.
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!