Hallo vandaag doet msn ineens heel raar ik kon gewoon normaal inloggen maar als ik ineens uitlog en later wil inloggen logt die niet in ik moet het 6-10 keer proberen tot die inlogt hoe kan ik dit fixen?
krijg de foutcode:81000605
Hallo vandaag doet msn ineens heel raar ik kon gewoon normaal inloggen maar als ik ineens uitlog en later wil inloggen logt die niet in ik moet het 6-10 keer proberen tot die inlogt hoe kan ik dit fixen?
krijg de foutcode:81000605
MSN afsluiten en weer opstarten volgensmij.
allang geprobeert maar lukt nog steeds niet
Computer opnieuw opstarten
net gedaan 1 min geleden
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.05.11 19:41:38:
kan met alles inloggen behalve windows live
msn opnieuw installeren.
nope werkt niet
Msn repareren via configuratiescherm?
en hoe doe ik dat?
ik kan wel gewoon ergens anders inloggen met me msn
Start - Configratiescherm - Programma's en onderdelen / Software msn zoeken en dat verwijderen/wijzigen vervolgens kies je voor repareren
Misschien word je 'droog' gefreezt:P
Maar andere msns werken gewoon wel echt raar?
Ja klopt,
Dan word je msn gefreezt door een Noob.
En hoe haal ik da weg?
dat gaat lastig bel gewoon Hotmail ofzo
Weet je dat niet want ik kan alleen op windows live messenger niet aanmelden voor de reat kan ik op alles en andere msn kunnen ook op windows live messenger behalve mijne moet het 5-6 keer proberen?
dan download je een oudere / nieuwere versie en installeer die nadat je je huidige verwijderd hebt.
Is dit bij 1 van jullie ook gebeurd?
kijk op google ?
Hou er ook rekening mee dat als je hotmail open staat in een venster dat je dan ook niet kan inloggen!
Dat had ik dus paar dagen geleden, toen heb ik me browser afgesloten en geschiedenis gewist!
Veel Succes!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!