Ik verkoop binnenkort licenties van mijn CMS systeem.
Hier onder staan de opties vermeld : Site Instellingen Hier kunt u de naam en slogan van uw website veranderen.
Menu beheer Op deze pagina kunt u bladzijden op uw website toevoegen en/of wijzigen. Ook kunt u hier berichten wijzigen.
Pagina beheer U kunt hier berichten toevoegen. Kies eerst de bladzijde waarop het moet verschijnen, en daarna kunt u een bericht toevoegen (met titel).
Wij hebben hier ook de mogelijkheid in verwerkt om UBB codes te gebruiken. Deze staan allemaal aangegeven boven het "bericht".
Contact instellingen U heeft een eigen contactsysteem, waarmee mensen contact met u kunnen opnemen. Het mailadres waar het formulier naar toe wordt gestuurd kunt u wijzigen.
Social Networks Onmisbaar tegenwoordig zijn de Social Networks. U kunt er voor kiezen een link naar uw social network te plaatsen. Wij hebben de volgende social networks geïmplanteerd: - Hyves - Twitter - Facebook - MySpace
Banner Rotator Om wat geld aan uw website te kunnen verdienen of om een andere reden hebben wij een banner rotator in het script gebouwd. Hiermee kunt u banners toevoegen met een bepaalde einddatum. Deze wisselt dan tussen de verschillende aangemelde banners.
De prijs bedraagd 20 euro per licentie. Voor integratie kan je mij een PM sturen.