Fout T2KOnline source

• Beste CP leden,

Sinds kort heb ik de T2KOnline source gedownload van criminalspoint.nl sindsdien ben ik aan de slag gegaan en kom tot mijn grote verbazing dat de bank.php niet goed werkt.

Als ik inlog krijg ik het geld te zien wat heb bijvoorbeeld: 50,000 staat op mijn bank en wordt ook weergeven op de homepage. Doe ik F5 dan update hij de bank en komt er een bedrag bijgeschreven 1,057 en nog een keertje 1,068. Dit is een grote bug omdat je dus telkens F5 kunt doen om aan je geld te komen.

Nu is mijn vraag weet iemand misschien het probleem?

PHP script bank.php

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Mitch

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Onder watt kan ik cronjobs vinden? ( Kan heel dat bestand niet vinden:$ )

Indien de fout te zien kunt u het bezichtigen onder: maffiasolution.v3host.be

Username: Demo
    Password: demo

Met vriendelijke groet,

Mitch

• Dit is de config in de map inc > config.inc
    Natuurlijk is deze code een beetje aangepast wegens privacy;) zoals wachtwoorden en de naam etc... maar dit spreek voor zichzelf.

Deze code komt van cron_second.php

Dit is de code van cron_day.php

Code voor cron_week.php

PHP
    <?php
    if($cron_pass != "secretcronpassword")
    exit;

mysql_query("DELETE FROM `[temp]` WHERE `area`!='signup' AND `area`!='horserace' AND `time`+60*60*24*7 < NOW()");
    ?>

Hoop dat ik nu genoeg informatie heb gegeven om dit grote probleem op te lossen:P

Natuurlijk is er een demo account

Url website: http://maffiasolution.v3host.be

Username: Demo
    Password: demo

Met vriendelijke groet,

Mitch

• Volgensmij is nu het probleem opgelost zowel als dat hij de bank nu update en dat hij de vipdagen er niet meer bijtelt. Super dat je me hebt geholpen Sourceshop.

Probleem heb ik verholpen doormiddel van status.php ( profiel ) te openen en $UPDATE_DB = 1; uit mijn php file gehaald vervolgens geupdate en nu update hij gelukkig niet meer het fraudeer geld erbij:p

Dit is nu de goeie file:

Nogmaals bedankt;)

Mitch

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!