• Beste leden,


    Dit is zo typical criminalspoint, heb ik dan ook maar 1 keer gezegd dat ik het zelf heb gemaakt? Don't think so..
    Ik schaam me helemaal niet om te zeggen dat het een theme is voor wordpress.
    Echter heb ik er zelf nog heel wat zelf aan moeten veranderen qua scripting.
    Hier worden 100de criminals getoond om te raten, maar daar zagen jullie uiteraard niet over.


    @Kurene: Ja zoals ik je heb gezegd en zoals je wist is dit allemaal wordpress, en heb ik zelf nog een heel gedoe erin gescript.


    Ik weet het is niet goed in wordpress hun scripts dingen gaan veranderen maar het ging niet anders.



    Ik snap jullie commentaar echt niet! Kijk naar iPhoneclub een van de grootste nederlandse websites, ook gebaseerd op wordpress...
    Zagen hier mensen over? Don't think so.


    maar ja dit is typisch cp he, het is wordpress en niet zelf gemaakt dus het is dom!


    Waar is het Niveau?...



    Kijk mss een beetje verder er zijn enkele dingen helemaal zelf gedaan en zoals ik zei er komen updates.

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Beste CBProductions,


    Ik heb ook nergens gezegd dat je het niet zelf gemaakt hebt, wat ik jammer vind is dat je in je vorige topic je gedraagt alsof je het concept zelf bedacht hebt. (http://www.criminalspoint.com/…0/Questionit-Project.html)


    Dat je een theme gebruikt maakt mij echt niks uit, daarvoor zijn ze er ook.
    Wel vind ik het dan weer jammer dat je het nergens vermeld op je website (wat toch wel moet volgens de licentie).


    Ik heb dit enkel gezegd omdat ik vind dat mensen het recht hebben om te weten dat dit niet door jou gemaakt is, want je vermeld dit ook nergens.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • @Woutr: Het is nooit mijn bedoeling geweest om te doen alsof ik het gemaakt heb, of het concept helemaal zelf heb verzonnen.
    Mijn excuses als dit wel zo overkwam...


    En toen ik de template erop heb gezet stond er nergens een vermelding van hun.. maar mss zoals je zegt, ergens toch een bedankje zeggen.


    Mvg,
    Pg

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

  • Het kwam inderdaad zo over alsof je alles zelf gedaan hebt


    Citaat

    @Woutr: Je vind wordpress geen goed idee? Wel jammer, ik had gisteren niets te doen en heb zo goed als alles al wat je zelf vernoemde hierboven


    Nuja, ik ben een grootte voorstander van open source systemen zoals wordpress, ik vind het dan ook heel jammer als mensen templates gebruiken en niet vermelden wie de maker is.

    Don\'t like me?
    Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a fuck.

  • W0utR: Ja was niet de bedoeling om zo over te komen.
    Maar idd ik zal een dankwoordje zetten voor de thememakers.
    Maar veel potentieel zit er niet meer in de site nu ze, aangezien het wordpress is he.. je hebt de reacties vast en zeker wel gelezen.


    Mvg,
    Pg

    \"Je kan stoer lopen met 100 matties om je heen
    aan het einde ga je toch alleen heen!\"

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!