Iframe Hulp Nodig !

  • Hooii !!


    ik ben bezig met een klein systeempje.
    Maar nu wil ik de pagina die je in het stukje ernaast krijgen


    Maar dit lukt me maar niet.


    Code;


    Voorbeeld:
    http://www.brandweer-nieuwegei…anden/materieel/index.php


    Dankje avast !:D

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • wat dacht je van gewoon naar de juiste pagina verwijzen en targed doe je je naam van je iframe...


    in dit geval dus ongeveer zo

    PHP
    <a HREF="tankautospuit863.php" target="mainFrame">863 Tankautospuit</a>
  • Het wil nog niet lukken


    Heb iframe nu:

    PHP
    <iframe src="index.php" name="mainFrame" width=620 height=100% frameborder=0 class="style1"></iframe>


    En menu:


    PHP
    <tr><td height=23 align=left BACKGROUND="images/topic.gif" bgcolor=#202d31><center><b>
    				Blusvoertuigen</b></center></td></tr>
    <tr><td class="menu"> ~~&gt; <a HREF="862.php" target="mainFrame">862 Tankautospuit</a></td></tr>
    <tr><td class="menu"> ~~&gt; <a HREF="863.php" target="mainFrame">863 Tankautospuit</a></td></tr>
    <tr><td class="menu"> ~~&gt; <a HREF="873.php" target="mainFrame">873 Tankautospuit</a></td></tr>
    <tr><td class="menu"> ~~&gt; <a HREF="867.php" target="mainFrame">867 Milieuvoertuig</a></td></tr>
    <tr><td class="menu"> ~~&gt; <a HREF="879.php" target="mainFrame">879 OVDvoertuig</a></td></tr>
    <tr><td class="menu"> ~~&gt; <a HREF="887.php" target="mainFrame">887 Busje personeel</a></td></tr>
    <tr><td class="menu"> ~~&gt; <a HREF="888.php" target="mainFrame">888 HVvoertuig</a></td></tr><br />
    <tr><td class="menu"> ~~&gt; <a HREF="index.php" target="mainFrame">Preventievoertuig</a></td></tr>


    Maar hij iframed het nog niet.


    Jeroen ,


    Ik heb geen index?balbla

  • Nu kennelijk wel ,


    Denk dat die het al heeft gevonden.


    Maar BTW,


    Gaan jullie het design nog aanpassen? off????

    Hosting Network Services. Special Firewalled hosting for crime games.
    ******
    Msn:** Stuur maar PM.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!