Basis crime (front end)

  • Hi ho iedereen,


    Nadat ik alles van mijn computer is aan het doorlopen was van back ups kwam ik er 1 tegen waar nog een een front end van een crime game opstaat wat versta ik hieronder?


    De volgende optie's zitten in de front end:
    - Aboutus pagina (edit via db)
    - Contact pagina (mail form, including recaptcha check)
    - faq systeem dat editable is via database
    - login script (met de nodige beveiligingen)
    - registratie functie met activatie code
    - Story pagina (edit via db)


    Alles is geprogrammeerd volgens een strikt schema die ik zelf volg (mijn programmeer stijl om het zo maar te zeggen)


    goed leesbaar commetaar bij de stukken code die niet 100% duidelijk zijn als je er overheen kijkt.


    daarnaast wordt er gebruik gemaakt van smarty wat er voor zorgt dat de php en de html lekker gescheiden blijft en je dus geen files krijgt van over de 200 regels (Heerlijk vind ik :-D)


    Voorbeeld van programmatie:


    zoals je ziet wordt er gebruik gemaakt van mysqli om toch wat meer naar de toekomst te werken en mijn OO ervaring is nog niet hoog genoeg dat ik die openbaar wil maken.


    Dan de template file:


    deze 2 bestanden samen vormen de faq die gegenereerd wordt via de database.


    Ook al is hij niet af is er wel over de structuur nagedacht en is een goede basis om verder te gaan om de ingame te maken.


    Erbij zit ook al een login check om makkelijk te controleren of de gebruiker is ingelogd. Het login systeem maakt gebruik van een hash die hij in de database opslaat en in een cookie zet daarnaast wordt het IP + hash + ID gekoppeld aan elkaar tijdens login en bij verandering gelijk terug gestuurd naar uitlog pagina.


    Zoals gezegd heeft deze basis een potentie om een mooie source neer te zetten. De pagina's die al aangemaakt het geprogrammeerd zijn werken 100% wanneer de database configuratie goed is ingesteld.


    een kleine 40 euro wil ik hiervoor vragen en een buynow van 80 euro stel ik hierop. Je krijgt rechten om het aan te passen en voor eigen gebruik doorverkoop van het script is in dit geval ook toegestaan.


    comments etc kunnen ook gedropt worden in PM ;) Als je er een opensource project van wil maken vallen er dingen te bespreken over deze zaak. (PM staat daarvoor open)

  • Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!